{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  depression
  • #2   3. nov 2009 okay det var godt nok længe men du kom over det ved og snakke med en psykolog

• #3   3. nov 2009 okay det lyder da rigtig træls

• #4   3. nov 2009 Jeg fik en dep. i forbindelse med min datter og jeg blev påkørt og 10 dage senere kørte min mor galt 2 km fra os. I 10 min troede jeg hun havde nået at hente børnene. Hun kørte galt pga. krondyr der kom ud over vejen fra et skov område, kørte først i den ene grøft og derefter frontalt ind i vejgrøften på den anden side. Hun kunne mærke noget var glat i ryggen og blev hentet i ambulance på stiv brædt og halskrave. Fik af vide at hun heldigvis ikke havde nået at hente ungerne, at ryggen var brækket og at hun burde have været død!
    Min dep fik jeg heldigvis hurtigt ved hjælp af min mor sat ord på, derfor var jeg heldig at den kun varede i 14 dage, men har da stadig små tilbagefald, men ikke mere end jeg kan snakke med min fam. om.

• #5   3. nov 2009 okay håber godt nok ikke at det er noget der så lang tid:-(

• #6   3. nov 2009 jeg har også haft en depression. det er ca 1½ år siden nu . men det startede med at jeg begyndte at lukke mig meget inde i mig selv. ville ikke andet end at side for mig selv i mørke. ville ikke møde nogle mennesker eller noget . jeg gik dengang på social og sundheds skolen for ville smader gerne arbejde med ældre mennesker. da jeg så kom i praktik gik det helt galt. jeg var der ca en uge og så gik jeg helt ned . tog tiol lægen og fik nogle piller . de hjalp da lidt . men så kom jeg til sykolog . første gang snakkede vi om mit liv og fandt ud af hvorfor jeg havede fået den . ligger mange år tilbagde . og hun fandt ud af jeg faktisk havde en meget svær depression. en uge efter skulle jeg hen til hende igen. (imellem tiden var jeg blevet så træt af at have den depression ) og der sagde hun at hun ikke kunne hjælpe mig mere jeg var alt for stærk . så vi aftalte jeg ikke skulle hen til hende igen men at jeg altid kan ringe . jeg gik sygemeldt i ca et ½ år. så begynte jeg at arbejde. jeg kan godt mærke der ikke skal meget til før jeg går ned igen . og jeg har jo lige fået en datter og det sætter sig da hårdt på en . men jeg føler mig sku så stærk at jeg ikke går helt ned på det nederste trin igen ..

sorry det blev godt nok lidt langt ...

• #7   3. nov 2009 okay har også kontaktet min læge da det blev for meget så nu skal vi bare finde ud af hvad der skal ske tak for alle jeres historier

Kommentér på:
depression

Annonce