1.055 visninger
|
Oprettet:
Ikke sammen mere {{forumTopicSubject}}
troede vi skulle blive sammen for altid og vi skulle havde børn sammen, jeg elskede ham virkeligt højt. vi har været forlovet i 4 måneder.
fandt ud af at han skrev sammen med andre piger og løj overfor mig, så jeg forlod ham.
har det bare af helvede til
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 72
okt 2008
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 327
Du må oz hellere end gerne skrive hvis du har brug for det....
okt 2008
okt 2008
men kunne bare ikke klare hans løgne mere, og snakke grimt om mine forældre
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
okt 2008
kunne bare ikke klare hans løjne mere og at han slår mig. derfor forlod jeg ham
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Hvor er det synd for dig, det er bare det værste når sådan noget sker, man kan bare ikke holde ud at være inden i sig selv, men jeg kan love dig for, at selvom du er så ulykkelig nu at du ikke ved hvad du skal gøre af dig selv (har selv oplevet det, havde bare lyst til at sove hele tiden så jeg ikke tænkte på det)
og tror at du aldrig kommer over det igen og at du aldrig vil finde en som ham igen fordi han bare var speciel og man aldrig finder sådan et menneske og sådan en personlighed igen fordi det bare ikke findes. At man var heldig at finde ham og at man havde så meget sammen og minder.
Man kan ikke forestille sig venskaber eller personer man ikke har mødt endnu, men man ved aldrig hvad fremtiden bringer og jeg er selv stødt ind i noget jeg for år tilbage sad og var 100% overbevist om aldrig kunne lade sig gøre eller ville ske. Men 5 år senere skete det alligevel. Det var kun positivt og jeg må indrømme at min egen hjerne er blevet overfuset, det er kun godt men jeg fik bestemt ikke ret i det jeg dengang troede og tænkte.
Du skal nok blive glad igen og jeg har også været i forhold hvor jeg er blevet slået. Men man lærer af sine fejl og måske er det kun et springbræt til at gøre dig klogere og så du ved til næste gang du får lyst (og det skal du nok få selvom det virker totalt umuligt og aldrig ville ske) så ved du, hvad du leder efter som er bedre. Så du vil kun gøre dit eget liv bedre af det du har gjort.
klap på skulderen og trøstekram. At man må yde for at nyde er ikke den korrekte linje at sige her eller bruge, men så ulykkelig du er nu, er nok bare et springbræt til engang at få det bedre ved en der ikke slår dig og er bedre ved dig.
Det skal nok gå alt sammen, det er kun med at holde ud gennem den svære tid og der er ikke rigtig så meget andet at gøre end at holde ud indtil du er ovenpå igen. Der findes ikke så meget mod et knust hjerte end tid
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Ikke sammen mere