{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke sammen mere
  • #2   23. nov 2009 S & M det ville være dejligt hvis du gad skrive lidt med mig har det bare af helvede til, har ikke lyst til noget som helst

  • #4   23. nov 2009 det gøre lige meget du bestemmer


  • #5   23. nov 2009 Jeg føler med dig, har oz selv været i lign situation og er ikke sammen mwed ham den dag idag...
    Du må oz hellere end gerne skrive hvis du har brug for det....


  • #6   23. nov 2009 Mette mit liv er et helvede nu, har hverken lyst til at leve mere. savner ham så meget savner hans kys og kram elskede ham virkeligt højt

  • #7   23. nov 2009 nogen der kan svare mig på om men nogensinde finder lykken igen savner ham ufatteligt meget.
    men kunne bare ikke klare hans løgne mere, og snakke grimt om mine forældre


  • #10   23. nov 2009 Du har gjort det rigtige. Ingen kvinde eller mand skal finde sig i løgne eller nedladenhed fra den som det er meningen skal kunne stole på i tykt og tyndt. Du vil komme ud på den anden side og finde ud af at det er ham og ikke dig der har mistet noget.

  • #11   23. nov 2009 Sorry to say men han er ikke værd at spilde så meget som en tåre på... Ser frem og fortæl dig selv at det er bedre at opdage det nu end om 5 år hvor det måske er blevet meget værre det han har gang i.

  • #12   23. nov 2009 I har nok ret, men elskede ham virkeligt højt...
    kunne bare ikke klare hans løjne mere og at han slår mig. derfor forlod jeg ham


  • #13   24. nov 2009 Var det ikke ham der var ude i noget rigtigt rod?

    Hvor er det synd for dig, det er bare det værste når sådan noget sker, man kan bare ikke holde ud at være inden i sig selv, men jeg kan love dig for, at selvom du er så ulykkelig nu at du ikke ved hvad du skal gøre af dig selv (har selv oplevet det, havde bare lyst til at sove hele tiden så jeg ikke tænkte på det)
    og tror at du aldrig kommer over det igen og at du aldrig vil finde en som ham igen fordi han bare var speciel og man aldrig finder sådan et menneske og sådan en personlighed igen fordi det bare ikke findes. At man var heldig at finde ham og at man havde så meget sammen og minder.

    Man kan ikke forestille sig venskaber eller personer man ikke har mødt endnu, men man ved aldrig hvad fremtiden bringer og jeg er selv stødt ind i noget jeg for år tilbage sad og var 100% overbevist om aldrig kunne lade sig gøre eller ville ske. Men 5 år senere skete det alligevel. Det var kun positivt og jeg må indrømme at min egen hjerne er blevet overfuset, det er kun godt men jeg fik bestemt ikke ret i det jeg dengang troede og tænkte.

    Du skal nok blive glad igen og jeg har også været i forhold hvor jeg er blevet slået. Men man lærer af sine fejl og måske er det kun et springbræt til at gøre dig klogere og så du ved til næste gang du får lyst (og det skal du nok få selvom det virker totalt umuligt og aldrig ville ske) så ved du, hvad du leder efter som er bedre. Så du vil kun gøre dit eget liv bedre af det du har gjort.

    klap på skulderen og trøstekram. At man må yde for at nyde er ikke den korrekte linje at sige her eller bruge, men så ulykkelig du er nu, er nok bare et springbræt til engang at få det bedre ved en der ikke slår dig og er bedre ved dig.

    Det skal nok gå alt sammen, det er kun med at holde ud gennem den svære tid og der er ikke rigtig så meget andet at gøre end at holde ud indtil du er ovenpå igen. Der findes ikke så meget mod et knust hjerte end tid


  • #14   24. nov 2009 hvorfor er der så mange fyrer det gør sådan noget min sidste 3 forhold har bla. været sådan noget...

Kommentér på:
Ikke sammen mere

Annonce