{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Når forældrene ikke er sammen mere.... {{forumTopicSubject}}

Ja mig og min eks gik jo fra hinanden og skulle derfor have samvær op at kører.. og derfor har jeg lidt spørgsmål:

1. Kan man tillade sig at ringe og sige godnat til ungerne når de er ved faderen eller vil det forvirre mere end at gøre godt?

2. Hvor tit skal pigerne have lov at ringe til deres far når de er hos mig?

Indtil videre har faderen dem hver 14 fra fredag kl 15 til søndag eftermiddag... Dog har han lov at have dem så tit han vil. Men det virker han ikke interesseret i.

Der er mange ting der kører rundt i mit hovede mht samvær. Hvem kan man snakke med om det? ved man kan komme til samtale i amtet.. men der skal han jo med så.. ville gerne til samtale UDEN ham.. og hvor jeg ved der er tavshedspligt...

Håber nogen kan hjælpe... For har det faktisk inderligt skidt når de er hos ham :´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når forældrene ikke er sammen mere....
  • #1   10. maj 2011 Jamen...

    Han bor på 30 km2 for det første...
    Hans økonomi er ustabil - da han ikke gider møde op i aktivering
    Han kan ikke komme op om morgen
    Har tidligere og muligvis stadig et hash misbrug...
    Føler ikke han har overblik...
    Pigerne er tit kommet hjem med røde numser fordi han glemmer at skifte dem...

    Og Ja... føler bare ikke jeg kan få ro når de er hos ham..

    Her i mandags fik han lov at have dem til mandag morgen så han skulle aflvere den ene i BH.. og den mindste skulle starte i ny DP så vi havde aftalt han skulle komme kl. 7 og så tog vi sammen derhen 7.30.. MEN.. Han dukkede ikke op.. Han sov simpelthen over sig... eller rettere sagt.. han gad ikke op...
    Ergo måtte jeg ringe til den nye DP og sige vi først kom senere... Var stik tosset...!! Han kan bare ikke overholde aftaler... så sagde at det var slut med at have dem til om Mandagen...
    Faktisk kom han og sagde han ville have dem onsdag-søndag... men det kan han godt skyde en hvid pil efter... men det var fordi hans nye kæreste åbenbart har den ordning med hendes ex.

    Han ringer aldrig for at hører til pigerne...
    Det er mig der skal sørge for samvær...

    Sys snart ikke jeg orker mere...


  • #2   10. maj 2011 Hvis nogen har prøvet noget lign må i meget gerne skrive privat til mig...

  • #5   11. maj 2011 Her har vi aftalt at vores datter selv bestemmer om hun vil ringe og sige godnat.. Det er ikke altid hun har lyst til at ringe og sige godnat til sin far og andre gange ringer hun gerne flere gange om dagen, det sker sjælendt at hun ringer til mig når de er hos far..

    Min datter er 4½..


Kommentér på:
Når forældrene ikke er sammen mere....

Annonce