{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

stress, stress og mere stress!!! {{forumTopicSubject}}

ja vi har lige fået nøglerne til den nye lejl. og står og skal flytte imorgen, vi mangler stadig at få pakket hvert fald halvdelen af vores ting ned, og jeg kan ikke holde til det særlig længe før jeg for ondt,

planen er så at imorgen for vi flyttet sofa, sofabord, senge og alle de andre tunge ting, mens Linea er i børnehave, MEN nu har vi så det problem at hun ikke kan komme i børnehave imorgen alligevil,

hun har gået siden vi hentede hende og sagt hun fryser, og igen sagde hun det da hun skulle i seng, og så tænkte jeg at det skulle nok passe hun går hen og bliver syg nu.
så vågnede hun grædende op for 5 min. siden og jeg gik op til hende, og hun sagde hun frøs, så mærkede jeg på hende fordi hun lugtede mærkeligt, og ja så har hun selvf. 39.5 i feber min lille tusse, hun vil ikke have en stikpille, hun vil ikke have sit tøj af og hun vil have sin dyne på fordi hun fryser!! så nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre for at slå den feber lidt ned.. det er bare så dårlig timeing og det bliver jeg slet ikke mindre stresset af! har bare lyst til at skrige og sætte mig ned og tude, kan slet ikke se hvordan vi skal nå det hele nu!! og vi har ikke engang nogen der kan tage hende mens vi flytter og den renden ud og ind af døre gør jo så det bliver godt og grundigt koldt her hvilket heller ikke er godt når hun er syg!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stress, stress og mere stress!!!
  • #2   28. jan 2010 vi har folk til at hjælpe da jeg ikke kan hjælpe med at løfte, så jeg skal ikke andet end at sørge for mad til dem alle og at de har noget at drikke, og gå og sætte køkkenting på plads og sådan småting, men jeg tænker mere på at når hun er syg er alt den træk der kommer til at være imorgen ikke det bedste for hende.. og det er også meget uro for hende sys jeg når hun er syg. og sys også det vil være synd for hende med alle de mennesker rendene ud og ind og flytter ting og dt bliver koldt osv.



  • #4   28. jan 2010 kunne du og hende ikke tage et sted hen??? tænker lidt til nogle bedsteforældre/oldeforældre eller nogle venner så i kan være et sted hvor det er stille og roligt og lunt???

  • #5   28. jan 2010 ej hvor ærgerligt smiley

    Er det boligforening i skal flytte i ? For jeg skal også flytte men må først få nøglerne på mandag smiley


  • #6   28. jan 2010 jeg har lige snakket med min søster, og ringer lige til lægevagten om lidt når manden kommer hjem for hun klager over ond i munden og hun synker meget dybt så tror det måske er noget hals noget og hvis det ikke er noget der smitter vil min søster gerne tage hende imorgen, men igen kun hvis det ikke smitter da hun har en lille på 9 uger som er født 7 uger for tidligt..

    nej det er hos en privat udlejer smiley


Kommentér på:
stress, stress og mere stress!!!

Annonce