{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Lade tankerne styre hverdagen? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.
Ja jeg føler mig rigtig følelsesladet lige pt.
Jeg kan græde over ALT og hvis min dag starter dårligt er jeg negativ resten af dagen.
Jeg var så på date fredag, og vi var så sammen fredag, lørdag, søndag og tirsdag. Vi har rigtig hygget os og været ude og gå nogle ture sammen hånd i hånd osv osv.
Han er den første fyr nogensinde der har lyttet til mig, holdt om mig, kysset mig, krammet mig osv, uden at det har været mig der har taget initiativ til det. Og da det er første gang, vil mit sind ikke give slip på det.
Han havde så inviteret mig til fest, imorgen, hvor jeg skulle "vises frem" for hans venner og brødre. Har så brugt heeeele ugen på at overtale en veninde, eller min svigerinde på at passe pigerne og idag ringede min veninide så og sagde at hun havde fået flyttet en aftale, så hun godt ku ta pigerne imorgen. Skrev så til ham at jeg godt ku imorgen, og at jeg glædede mig. Så skriver han "skat, jeg har tænkt lidt over det. Og vil gerne vente lidt inden du møder mine brødre. Gider ikke hoppe for hurtigt ud i noget. Håber du forstår. Men vil gerne komme på søndag".

Nå fedt tænkte jeg, men fint nok. Forstår ham godt, men alligevel har han plaget mig heeeele ugen, og først nu siger han at han gerne vil vente smiley
Skrev så at jeg var ked af det, og at det var ok vi så sås på søndag istedet.
Skrev så "jeg glæder mig til søndag så", intet svar.
Skrev "du må sige til hvis jeg er for påtrængende, men hellere sige det end at lade være med at svare" intet svar.

Iiih jeg kunne tude. Jeg ved godt det er en dum ting! Jeg ved godt jeg sikkert overreagere men kan ikke styre det?!?
Det er virkelig irriteret. Nu sidder jeg og tænker over hvad der er galt, hvad jeg har gjort, hvorfor han ikke svarer, hvad der er galt med mig, får jeg aldrig en kæreste, hvorfor blir folk træt af mig.

Ved godt at han sikkert laver et eller andet, og svarer senere, men jeg er ved at gå i opløsning indvendigt smiley det er møg irriterende.
Har virkelig brug for kærlighed. Har aldrig haft en ordentlig kæreste..............

Undskyld mit lort.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lade tankerne styre hverdagen?
Kommentér på:
Lade tankerne styre hverdagen?

Annonce