{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

p-piller og amning. {{forumTopicSubject}}

Hej Piger smiley

Nu skal jeg lige høre Jer kvinder, som spiser p-piller, om det gik ud over jeres amning?..
Det er sådan, at når jeg får mens., skulle jeg jo gerne starte på p-piller, for vil gerne lige nyde bassen, inden vi skal have den næste smiley

MEN min lægde sagde, at det kunne gå i mælken, så man kan risikere at den lille ikke vil ammes mere..
Er der nogen af Jer, der Ammer, der har erfaring med dette ?

tak for svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-piller og amning.
  • #1   4. jun 2010 jeg fik mini piller da lægen sagde det ikke ville gå ud over amningen og min mes.... men jeg ved det ikke, for jeg måtte stoppe kort efter jeg startede på pillerne da jeg ikke havde mælk nok.... Problemmer med mini er bare at de første 3 uger efter mes skal man bruge gummi og glemmer du blot en pille skal du igen 3 uger med gummi og der udover skal de tages ca samme tid hver dag med max 3 timer forskel da man ellers kan plet bløde... osv så det er noget man skal overvejde... når jeg har brugt min pakke går jeg helt sikkert tilbage til alm p.piller det har jeg det alligevel det bedst med...

• #2   4. jun 2010 Okay, tak for svarene piger smiley

Jeg ville også bare høre andres erfaringer og ikke kun det lægen sagde smiley Han sagde nemlig også, at der var stor chance for, at jeg måtte stoppe med at amme og det ønsker jeg ikke, da min amning bare kører super godt smiley

Så vi må fortsat bruge beskyttelse smiley

• #3   4. jun 2010 jeg ville ikke gøre det, de hormoner du får i pillerne får barnet også gennem mælken, jeg (og manden selvfølgelig) brugte kondom så længe jeg ammede (og det var længe)

• #4   4. jun 2010 Så ska du må mini piller.. Min læge sagde noget om at jasmin p-piller ikke går i mælken så dem kan man godt tage selvom man ammer i følge min læge, men hørte ikke alt han havde at sige om det.. For jeg ville have spiral og det har jeg fået og er glad for det og det har ikke skadet min amning..

• #5   4. jun 2010 Jeg fik p-piller og 2 dage efter var der ik mere mælk.. ville også gerne have ammet mere så det er bare ærgeligt.. Så hvis jeg var dig ville jeg vente til det er slut både med mini og alm p-piller..

• #6   4. jun 2010 Jeg duer ikke til en mini pille smiley For er virkelig dårlig til at huske dem til tiden, så dem tør min læge ikke give mig ... smiley

Jeg tror bare jeg venter til jeg ikke skal amme mere smiley Skal alligevel kun amme, til han er 6 mdr.. Så det går nok.. smiley

endnu engang, tusind tak for jeres svar smiley
    Altid dejligt at få svar og hjælp herinde, når man har behov for det smiley

Kommentér på:
p-piller og amning.

Annonce