{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Møg dag :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har bare haft en rigtig lorte dag! smiley
Mit humør har slet ikke været godt idag, og at flere ting så går galt, ja det bliver det slet ikke bedre af!

Altså. Den anden dag var jeg til scanning. Og jeg skulle selvfølgelig fremvise min vandrejournal - som lægen selvfølgelig har glemt at give mig med. Jeg er i forvejen træt af den læge for hun har fra starten fejlet og fejlet.

Idag skulle jeg på kommunen og fortælle at jeg er gravid og skal have mere i kontanthjælp og igen skulle de se den, men jeg har den jo stadig ikke.
Jeg ringede til lægen og brokkede mig over alle de gange hun havde fejlet!!!
Jeg er på kontanthjælp, men har alligevel to småjobs ved siden af, så det er ikke alle måneder jeg får penge fra kommunen.
Igår sagde jeg mit ene job op, fordi jeg er gravd og var bange for at overbelaste mig, for jeg kunne mærke at jeg arbejdede så det gjorde rigtig ondt!
Idag ringer mit andet arbejde og sider de har lussingesyge og jeg kan så ikke komme på arbejde de næste 6 uger! Og fordi jeg kun er vikar der, så er jeg jo ligesom afhængig af at være der. Jeg får jo ikke bare løn alligevel.
Så ringer jeg igen til lægen og siger jeg skal have taget en blodprøve og det sagde de at jeg sagtens kunne, men jeg ville først få svarene om 3½ uge, fordi de går på ferie i næste uge. FEDT MAN!

Samtidigt i alt det her, så går jeg i vaskekælderen og sætter tøj over, og da jeg kommer derned igen, så virker den ene af maskinerne ikke og den vil ikke åbne, så nu er mit tøj så derinde og kommer til at lugte smiley

Det skal lige siges at min mor arbejder samme sted som mig, så hun kan jo være en smittebære, så hende kan jeg så heller ikke besøge de næste 6 uger!

Det var lige et opstød fra mig, jeg tror vist jeg har brug for lidt medlidenhed. smiley Og den her varme gør også en lidt skør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg dag :(
  • #1   29. jun 2010 Aii hvor er det da også bare surt det hele.. kan godt forstå du har haft en lortedag. Synes det er helt i orden at lukke noget varmt luft ud og få det ned på skrift, det er det vi er her for:)
    Men du skal se, det hele skal nok ordne sig.. det gør det altid. Kan du ikke gå til en anden læge, ved ikke om man kan, men ved da at hvis man er i en anden landsdel og skal bruge en læge, går man bare til en anden. Det var da værd at undersøge, for 3½ uge er da alt for lang tid. Hvad er lussingesyge?


  • #2   29. jun 2010 Ej noget møg! smiley
    Din læge må ha en "reservelæge" imens de har ferie? Det har alle.

    Og mht dit vasketøj, så ring på service numret. Du ska ha dit tøj, ellers må de forsikre det. Det er ikke sundt med jordslået tøj smiley

    Knus og op med humøret!


  • #3   29. jun 2010 du kan skifte læge eller få taget blodårøve ved en anden nu når de har ferie, de har pligt til at henvise til anden læge i deres ferie..

  • #4   29. jun 2010 Isaa - Jeg har snakket med dem, og en tekniker er tilkaldt. Så det burde snart ordne sig. smiley

    Altså der er to læger og de holder ferie samtidigt. Og så bliver man henvist til en anden læge, men hvis jeg får tage prøven hos min egen læge i denne uge, så kan den "nye" læge ikke se resultatet. Jeg skal op og hente min vandre journal imorgen og så vil de vist sende mig ud på sygehuset. smiley

    Lussingesyge er noget man oftest får som barn, nogle mærker det ikke andre gør. Men det er vist noget med at du får mærker, der ligner at man har fået en lussing, og man kan vist og få feber og kløe på det røde udslet. Ikke noget der vist er videre alvorligt medmindre man er gravid, så er der chance for at fosteret dør.


  • #5   29. jun 2010 Uha ja det er ikke godt.. så det er jo godt de ringede og sagde du skulle holde dig væk. Men det med din mor er godt nok træls:(

  • #6   29. jun 2010 Ja det er nemlig også rigtig møg!

Kommentér på:
Møg dag :(

Annonce