{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Gal en møg dag.. :( {{forumTopicSubject}}

Jah vi skulle til begravelse med en gammel dame jeg har kendt hele livet.. Så det var hårdt i sig selv.. Efter bisættelsen var vi til kaffe.. Vi kører derefter derfra og ned i byen og køber min nye computer.. Som vi plejer skal vi lige tilbage til kirkegården og se gravstedet og blomsterne og da vi parkerer bilen siger jeg i sjov til manden at nu skal vi passe på indbruds tyve da vi har den nye computer i bilen.. Os ned og se gravstedet og da vi kommer tilbage til bilen råber manden at det bare er løgn, vi har haft indbrud og han står med en smadret rude ved bilen.. Jeg går total i panik da min computer er derinde.. Vi finder så ud af at det er min mors taske der er stjålet med pung, mobil, nøgler hjem til, og til arbejdet.. Så vi må igang med at spærre det hele og går i panik da tyvene kan komme ind hjemme, da vi har vores hunde der samt en masse gaver fra sølvbrylluppet.. Det hele er bare øv og vi har stået over 2 timer og ventet på falck og en låne bil og for at komme hjem og vide hundene og huset var okay.. Og står med en dyr lånebil og en smadret ny bil.. Så det er lige en dum slutning på en sørgelig dag. Sorry måtte lige ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gal en møg dag.. :(
  • #1   2. sep 2010 EJ helt ærligt, som om jeres dag ikke var ødelagt i forvejen...
    ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV....... TRÆLS.......


  • #3   2. sep 2010 det er bare så øv.. Er helt ødelagt.. Tanken om at de fra nu af kan komme ind i mine forældres hjem, man ved jo aldrig hvad folk kan finde på, og min mor er helt ødelagt over at ha mistet nøgler og alarm til hendes arbejde.. Hun er helt ude af den.. Og at vi har en ødelagt bil vi næsten lige har købt der nu skal laves.. Er virkelig øv.. Og oven i at vi har taget afsked med en nær ven.. Vi har selv haft indbrud i hjemmet for et par år siden og har stadig ubehag med at være hjemme.. Vi har fået alarm i hele huset af det. Så det er virkelig ubehageligt.

  • #5   2. sep 2010 Havde indbrud 3 gange i mit hus, så solgte jeg det, da jeg ikke følte mig tryk der mere. nr 2 gang var de der da jeg kom hjem, så efter nr 3 gang bestemte jeg mig for at sælge.

  • #7   2. sep 2010 det er rigtig hårdt også fordi det går ud over mine forældre nu.. Presser dem til at få lagt låse om nu.. Håber bare forsikringen hjælper os i morgen.. Det er møg ubehageligt at det er sket.. Og så oven på en begravelse..

Kommentér på:
Gal en møg dag.. :(

Annonce