4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Gal en møg dag.. :( {{forumTopicSubject}}
Jah vi skulle til begravelse med en gammel dame jeg har kendt hele livet.. Så det var hårdt i sig selv.. Efter bisættelsen var vi til kaffe.. Vi kører derefter derfra og ned i byen og køber min nye computer.. Som vi plejer skal vi lige tilbage til kirkegården og se gravstedet og blomsterne og da vi parkerer bilen siger jeg i sjov til manden at nu skal vi passe på indbruds tyve da vi har den nye computer i bilen.. Os ned og se gravstedet og da vi kommer tilbage til bilen råber manden at det bare er løgn, vi har haft indbrud og han står med en smadret rude ved bilen.. Jeg går total i panik da min computer er derinde.. Vi finder så ud af at det er min mors taske der er stjålet med pung, mobil, nøgler hjem til, og til arbejdet.. Så vi må igang med at spærre det hele og går i panik da tyvene kan komme ind hjemme, da vi har vores hunde der samt en masse gaver fra sølvbrylluppet.. Det hele er bare øv og vi har stået over 2 timer og ventet på falck og en låne bil og for at komme hjem og vide hundene og huset var okay.. Og står med en dyr lånebil og en smadret ny bil.. Så det er lige en dum slutning på en sørgelig dag. Sorry måtte lige ud med det..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV....... TRÆLS.......
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Gal en møg dag.. :(