{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Sølvbryllup {{forumTopicSubject}}

Mine forældre har sølvbryllup her d. 24.august og da jeg er enebarn er det mig der skal stå for planlægningen af morgenvækningen og alt det.. Jeg troede jeg havde god tid men her i weekenden begyndte min kusine og moster og spørge til hvad der skulle ske og hvad jeg havde i tankerne, lidt pinligt når jeg næsten intet har tænkt..
Er der nogen der har erfaring med at planlægge et sølvbryllup eller en tjekliste..
Har fundet musiker der skal komme og spille om morgenen.. det skal vi give 1500 kr for..
Hvad med blomster .., hvor får man alle dem fra? Min moster har gran jeg må få.. Skal man have store flag til at sætte igennem indkørslen?
Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sølvbryllup
  • #1   4. jul 2010 flag har nogen det er ikke alle.. blomster kan du få i din lokale superbest eller lign lad vær med at tage en blomster forretning de er for dyre og så der selvfølgelig skjoldet der skal være blåt med hvid skrift evt med sølvglimmer i skriften og så skal der bånd til grand rankerne som skal bindes på reb og selve rammen ved døren skal laves på en ramme af træ det er det nemmeste..

  • #2   4. jul 2010 Karina... Tak for tippet smiley Havde egentlig godt hørt det med super best vidste bare ikke om det var rigtigt. Uhh vores super best står måske og skal lukke.. Håber jeg ikke så :-S
    Laver man selv skjoldet eller skal det købes? Fandt en hjemmeside hvor det koster et par hundrede kroner?


  • #3   4. jul 2010 altså vi har selv lavet vores skjole de gange de skal bruges i vores familie. det er jo op til en selv om man vil købe eller lave selv personligt synes jeg bedst om man selv laver dem men selvfølgelig tager den en del længer tid at lave det selv end at få andre til det.
    en lokal brugs eller lign der sælger blomster i bunder er også gode nok man kan bare købe dem dagen før for du sætter først blomster på om morgenen så blomsterne er frisk og ikke hænger med hovedet natten over.


  • #4   4. jul 2010 Blomster kan også findes i naturen : ) Og istedet for gran kan bøge grene sagtens bruges : )

  • #5   5. jul 2010 Tak for alle de gode råd i giver mig smiley Fandt en hjemmeside på en butik der ligger tæt på mig hvor de sælger skjoldene billigt og så kan man vælge selv at skrive på dem.. Vil prøve at forhøre mig rundt omkring med blomster eller spørge mine mostre hvad de har smiley Dejligt med lidt inspiration smiley

Kommentér på:
Sølvbryllup

Annonce