{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

2 forskellige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Når nu jeg er mor og vil på uddannelse, Og man får su

hva får man så, får man dobbelt op eller?

Jeg har fået et gavekort til en Tatoo - Men er lidt blank for ider, det skal ikke være kæmpestort, og gerne feminin - og uden farver, kun sort.. Har han/hun tegnet på håndledet og min søns navn på foden!

Håber på mange ider

knus Helene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 forskellige spørgsmål
  • #1   19. aug 2010 1: Du får kun dobbelt su hvis du er alenemor smiley Derudover kan du optage et forsørgerlån(su.-lån udover det sædvanlige)

2:Jeg forstår ikke helt din sidste sætning, har du tatto i forvejen?

Hvis jeg skulle have en tattoo og ikke vejede ca 30 kg for meget, ville jeg få lavet et aftryk i sort/hvis af min datters hånd på ribbene, tæt på hjertet. Det har jeg ALTID ønsket mig, men det er bare ikke så fedt når det forsvinder når man sidder ned smiley

• #2   19. aug 2010 ved ikk noget om su..
    men hensyn til tatto ville jeg oz helt klart få noget som reliteret til mine børn

• #3   19. aug 2010 Ja jeg har to stk i forvejen, en på håndledet og en på foden

sød ide med hånden men synes hans hånd er for stor nu hvis jeg skulle bruge williams han er 16 mdr. Men kom gerne med fler ider.. Jeg er en lille lavbenet pige med kort l yst hår hvis det hjælper lidt?!

• #4   19. aug 2010 jep dobbelt su hvis man er enlig mor - hvis ikke får man helt almindelig su.

tatoo sys jeg kunne være på siden - under armen , mellem maven og ryggen smiley Det kunne jeg godt tænke mig hvis jeg skulle have flere smiley

Evt. blomtser der snor sig op - evt. noget med din ´drengs navn i smiley

• #5   19. aug 2010 Aner intet om su.

Og ville helt sikkert sige, at hvis du ikke selv har en idè om hvad du vil have tatoveret, så skal du vente. Bare min mening. ;o)

• #6   19. aug 2010 man får desværre ikke ekstra penge hvis man er sammen med faderen. der får man bare "almindelig" su.

jeg holder mig til tatoveringer som har betydninger.
    Det kan være fødselsdato, navn eller sådan noget.
    eller ting.
    Jeg ville gerne have fire katte poter op af min læg - fordi jeg elsker min kat, han er noget specielt og ville ønske jeg kunne være sammen med ham hver dag.

Også vil jeg have tre stjerner nede ved min ankel som står for min far, min afdøde bedste veninde og jonathan smiley en stor stjerne, mellemstjerne og en lille stjerne smiley

• #7   19. aug 2010 Jeg har kun tatoos som har en stor personlig betydning.
    Nr 1: Er en delfin på mit skulderblad. Forklaring: Har altid elsket delfiner, og da jeg fik mulighed for at svømme med vilde delfiner stod det mig klart at det skulle den første være. Det var sådan en stor oplevelse, så jeg græd af glæde bagefter.
    Nr 2: 4 kattepoter på min ankel, som symbolisere de af mine katte som ikke er her mere. Mine katte betyder ekstremt meget for mig, og derfor ære jeg deres minde på den måde.
    Nr 3: Et hjerte i lysken, som symbolisere min farmor og jeg. Efter en drøm om min farmor, hvor dette symbol kom frem, viste jeg at dette måtte jeg have som evig minde om hende på min krop.

Næste bliver noget med et navn og en dato.

• #8   19. aug 2010 Er desværre ik go til a tegne men kunne godt tænke mig : tro-håb-kærlighed tegn, flættet ind i hinandne.. de tegn betyder meget for mig, synes det fortælle meget med de 3 få ord/tegn.

Kommentér på:
2 forskellige spørgsmål

Annonce