{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

forskellige spørgsmål til 2 gangs. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har oplevet at I ikke fik et eneste strækmærke i jeres første graviditet men kom til at se slemt ud ved 2 graviditet?
(fik nu godt nok selv en grim mave, men synes ofte det går igen så ville høre om der var nogen hvor det ikke gjorde)

Og er der så nogen af jer der har prøvet at tage meget på i første graviditet men ikke så meget i næste eller kommer man til at ligge i samme vægtklasse? eller har I oplevet at have vidt forskellig vægt i de to graviditeter?

blev jeres maver virkelig større i 2 graviditet? (ikke hvor hurtigt man kunne se det, for det går jo altid stærkt ved d. 2 graviditet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskellige spørgsmål til 2 gangs.
  • #1   7. apr 2010 nej lige omvendt fik nogle første gang, men ik rigtig anden gang smiley jeg tog det samme antal kg på og var også lige langt henne da der kom bule på maven smiley

• #2   7. apr 2010 jeg fik heller ikke rigtig strækmærker i anden (eller tredje) graviditet, det var bare de samme, der pludselig blev tydelige igen.
    jeg har taget ca det samme på alle tre gange (dog var start vægten ikke helt så lav anden og tredje gang)
    det gik selvfølgelig lidt hurtigere anden og tredje gang med at der kom en synlig mave, men til slut har jeg set ca ens ud alle tre graviditeter

• #3   7. apr 2010 jeg fik 3 meget små strækmærker med min datter, og har intil videre ikke fået flere endnu, er 31+0 idag smiley
    med min datter tog jeg ca 11 kg på, og endnu har jeg kun taget omkring 3-4 på..
    vil sige at jeg mener og tror at jeg er lidt større end første gang, men er bestemt ikke nogen stor gravid og ligner langt fra en der er højgravid, og gjorde jeg heller ikke med min datter smiley

• #4   8. apr 2010 jeg fik mange strækmærker første gang. 1. gang to jeg ikke noget på 2. gang to jeg 4 kg på.
    jeg var meget større anden gang end første gang

• #5   8. apr 2010 Fik mange strækmærker førse gang, og næsten ingen denne gang.

Jeg tog 30 kilo på¨første gang og denne gang( er 38 i dag) har jeg taget 7 kilo på nu.
    Min mave er mindre denne gang.

• #6   8. apr 2010 godmorgen..
    jeg fik rigtig mange over hele maven 1 gang da jeg ventede freja og selve maven var over alt sys jeg, hvor herimod nr 2 gang er det nuværende mærker ikke hverken blevet fler eller kommet frem og selve maven sidder lige midt på maven som en "rigtig gravid mave"..

• #7   14. apr 2010 Puha jeg går jo lidt og drømmer om snart at blive gravid igen, men jeg tog 30 kg på og min mave var kæmpe stor. Folk på gaden spurgte om jeg havde slugt en bus og jeg blev fed overalt. og fik en masse bittesmå strækmærker på maven så det ser riplet ud. Eller lidt rosinagtigt. Det er dog blevet rigtig pænt.

Men hvis jeg skal igennem 2. graviditet og jeg bliver endnu større, med større mave og tager mere end 30 kg på så ved jeg sgu næsten ikke om jeg tør :S

øv.. havde håbet på en masse forskellige svar, men tak for det tøser.

er jeres krop så kommet til at se meget anderledes ud efter 2 graviditet end den gjorde ved den første?

• #8   14. apr 2010 du kan jo evt prøve om du kan motionere lidt mere hvis du bliver gravid igen, og så spise sund og nærende, og prøve at holde igen med sukker og søde sager.
    fordi du tog 30 kg på første gang behøver det jo ikke betyde du også gør det anden gang smiley

og tror den største del af grunden til de fleste bliver større anden gang er fordi muskler og sådan ikke er lige så spændstige som før kroppen blev gravid første gang.

kan ikke svare på om min krop kommer til at se anderledes ud nu her anden gang, men jeg har endnu stadig kun taget 3 kg på og er 32+0 idag og tog 11 kg på med min datter.
    men jeg får nok en lille smule bredere hofter igen som det "værste" ;O) he he

• #9   14. apr 2010 jeg var faktisk hurtigere til at komme tilbage til normal størrrelse anden gang, men det er nok fordi man har 2 og rende rundt efter smiley

• #10   14. apr 2010 jeg spiste MEGET sundt. Jeg spiste hverken slik eller kager og kunne aldrig drømme om at røre sodavand da jeg var gravid. Jeg var en af dem man vil kalde fanatisk. Og derfor forstår jeg heller ikke at jeg tog så meget på.

Jeg vejede 53 inden jeg blev gravid og har aldrig kunne tage på. Jeg havde vejet 53 kg siden 5 klasse, og da jeg var gravid cyklede jeg 14-22 km dagligt.

men vægten blev ved med at ryge på indtil jeg vejede 83 kg da jeg skulle føde. Jeg har ikke fået trænet endnu og kunne ikke cykle med en baby så gik hjemme hele tiden uden at røre mig men kiloene fløj af mig alligevel. Efter 10 dage havde jeg tabt 16 kg, og så stoppede den ved 56 kg. Så min krop smed selv de 27 kg jeg ikke aner hvordan kom.

så jeg vejer 56 kg nu uden at have rørt en finger endnu, så skal kun selv gøre noget for at smide de sidste 3 kg.
    Men havde også ekstremt meget vand i kroppen. Troede aldrig jeg kom i et par stiletter igen, for mine fødder kunne umuligt komme til at ligne sig selv igen så skrækkeligt store som de var. Måtte tage hjem i sutsko.

så jeg aner ikke hvordan alle de kilo er kommet, for var der en der var sippet som gravid var det mig.

Kommentér på:
forskellige spørgsmål til 2 gangs.

Annonce