{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Lidt forskellige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej piger...

Jeg er nu i uge 35 og tænkte om det mon snart er tid til at pakke tasken, så den står klar??

Så ville jeg høre, skal nemlig til jordemoder imorgen... Så hvor meget blev jeres bebser skønnet til lige omkring uge 35??

Og så lige noget galde jeg bare skal af med... Jeg er med i en kendt jordemoder ordning, hvor jeg er tilknyttet 2 jordemødre og så er ideen at jeg skal føde med en af de 2 hvis ikke alt går galt smiley i den ordning bliver man tilbudt at komme til nogen tema aftner hvor den ene er fødselsforberedelse og rundvisning på fødegangen og fødestuerne... Men den dag vi skulle have været det blev det aflyst... Nu er det sådan så jeg lider af angst og bliver mere og mere bange for at føde.. føler slet ikke jeg har styr på noget som helst smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt forskellige spørgsmål
  • #2   28. mar 2010 Jeg har ALDRIG deltaget i noget som helst fødsels forbereldelse.
    Baby kommer ud alligevel .
    Det ganske normalt at være nervøs for fødslen.
    Med hensyn til tasken pakkede jeg vidst også omkring 38 +

• #3   28. mar 2010 jeg pakkede tasken da vi tog på sygehuset smiley

• #4   28. mar 2010 Jeg ville pakke tasken nu, så var den klar !
    Jeg har osse været i den jordemor ordning, Og jeg fødte også med en a de to jordmødre eller det vil sige det endte i akut kejsersnit ..Og jeg var sindsyg glad for a "kende" min jordmor, jeg følte mig tryg osv.. jeg nåde a komme på to rundvivsninger både på slagelse og næstved sygehus, pg det gav mig en vis ro a jeg havde set dvs sture og de mange forskellige dimser osv.. men selvom du ikke har set det skal du nok klare dig, for hvis du lige som mig og mange andre så kommer du i en helt anden verden ! men held og lykke med et hele..

Kommentér på:
Lidt forskellige spørgsmål

Annonce