{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

min "veninde" er en nasserøv {{forumTopicSubject}}

årgh er så frustreret over en af mine "veninder". vi har været gå i byen veninder og har ikke rigtig haft nogen kontakt med hende uden for bylivet. og så ebbede det ud. men så for nogle måneder siden mødte jeg hende i bussen og fandt ud af at vi bor i nærheden af hinanden og har drenge på samme alder, så vi tænkte det var på tide at ses igen og det gik også rigtig godt den første månede, men så var det det gik galt. hun ringede stort set dagligt og spurgte om de måtte spise med og selvfølgelig måtte de det. men hvergang de var her havde hun glemt både bleer, vådeservietter og ekstratøj, så jeg lånte jo gladeligt. jeg fik bare nada igen:( hun skylder mig stadig penge som jeg ikke har set skyggen af endnu.
desuden har jeg aldrig set hvordan hun bor eller noget for hun har ikke engang inviteret os op til kaffe eller noget hos hende.

føler mig bare virkelig udnyttet og jeg er altså ikke palles gavebod!

her den sidste uges tid har jeg ignoreret hendes opkald, da jeg ikke ved hvordan jeg skal få det sagt, for har også ondt af hende for hun står alene med ham og det er jo ikke nemt, men mest har jeg ondt af drengen, det er jo hovedsageligt for hans skyld jeg har ladet det stå på så længe, for tror seriøst ikke han får hvad han har brug for.( altså med hensyn til ordentlig mad og sådan hvis i forstår)men jeg har jo også min egen familie at forsørge.

skulle bare lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min "veninde" er en nasserøv
  • #1   31. jul 2008 Hmmmm den er svær, for det lyder som om hun virkelig har brug for hjælp.. Måske harhun ikke penge til bleer og mad, og ved ikke hvad hun skal gøre. Men når i ikke er tættere synes jeg den er svær, hvis det havde været en rigtig god veninde havde det jo været en anden sag. Men jeg tror jeg ville spørge hende om hvordan det går, og måske snakke om hvor svært det kan være at få det hele til at løbe rundt...

• #2   31. jul 2008 ja det er skide svært og som du siger havde vi været tættere på hinanden havde sagen været en hel anden.
    den med pengene har jeg svært ved at greje for ved hun får kh og da jeg fik kh under min barsel fik jeg jo som forsørger og det må hun jo også gøre og så får man ca. 8000kr udbetalt hver månede og hun får jo også forhøjet børnepenge og penge fra faderen hver månede, så må hun da bruge hendes penge meget forkert.

• #4   31. jul 2008 jeg kender det alt for godt, har en veninde som fik barn i april og hun har lånt nogen penge før hun fødte og efter, men har heller ikk set skyggen af pengene endnu og når jeg spørger efter dem siger hun, hun ingen har men hmm hun bor med sin kæreste i en 1 værelses til 2500 om md så det fatter jeg ikk..
    men det er skide svært og sige

Kommentér på:
min "veninde" er en nasserøv

Annonce