19. mar 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Farvel til min vuggestue {{forumTopicSubject}}
Ja, så måtte jeg sige farvel til den vuggestue jeg havde været praktik i i ½ år! Ej det var hårdt! Der er specielt to piger jeg bare kommer til at savne helt ekstremt, de er begge 2 år og de var de eneste børn på min stue der var der idag... Den ene er lidt stædig, og det er lidt som om pædagogerne synes hun er lidt besværlig, men jeg faldt bare for hende fra dag 1, hun er bare så dejlig! Så skøn altså!
Og den anden kan sige mit navnn(selvom det kun blir til Stinna), og hun er bare så kær når hun kommer løbende hen og siger: " stinna, Kom" og rækker hånden op til min!
Jeg havde fri kl 12, så sku sige farvel da de sku sove, oog jeg ku næsten ikke slippe dem! Den ene tog mig om halsen, og så på mig rigtig sødt og sagde "Stinna" og pegede på mig, der måtte jeg lige knibe en tåre. Mine små skatterbasser! Græd helt vildt da jeg kom ud i bilen! Kan slet ikke glæde mig over at ha ferie i 2 uger, føler mig helt tom, tænk at jeg aldrig skal være hos dem mere!!
Får det helt skidt ved tanken, og ondt i maven!
Ihhh måtte bare ud med det, min kæreste forstår det ikke helt, han tror ikke man kan knytte sig til sådan nogle fremmed menneskers børn, men fuck, de er bare så dejlige, alle sammen! Hvem skal jeg nu synge for, og få knus af, og lege med?? Min kæreste gider ikke sidde i en sangkasse, eller sidde på skødet og kramme, og mine katte gider heller ikke!!! Ihhh jeg savner mine børn!
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Starter i min første lønnede praktik på mandag og det er også et halv år, men ouha jeg glæder mig ikke til det halve år er slut: (
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
men glæder mig ikke til den dag hvor jeg skal sige farvel til børnehust og alle de helt vidunderlige børn...
det var svært nok at sige farvel til de unger som skal starte i skole efter sommerferien...
så føler med dig og frygter den dag jeg selv skal sige farvel......!
Farvel til min vuggestue