{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

at sige farvel for altid...! {{forumTopicSubject}}

... her sidder jeg efter den værste nat i mit liv...

min mormor er alvorligt syg og har været det i et lille års tid... i går blev jeg ringet op og fik besked på at komme op på sygehuset for ats ige farvel til min mormor hele familien var samlet, der blev grædt, krammet, kysset, nusset, og min mormor blev "forkælet" med nus, kindkys og massage... som en sidste gave til hende...

nu venter vi bare på at hun giver slip... og rejser videre op til vor herre...

"JEG ELSKER DIG MORMOR, du er den mest kærlige og elsket person jeg kender... tag du bare afsted nu, det okay, vi har sagt farvel og på gensyn. vi vil mødes igen en dag, og imens må du holde øje med os. du skal ikke lide mere... du skal have ro nu, hvil dig bare og husk vi elsker dig og passer på dig... JEG ELSKER DG MORMOR"

jeg har en masse tanker jeg skal ud med, og jeg græder meget i dag... men tror det vigtigt at få tankerne ud....

tak fordi i læste med så langt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sige farvel for altid...!
  • #1   18. jul 2008 Puha . Det er godt nok det værste ved livet - Når vi mister nogle vi elsker . smiley

• #2   18. jul 2008 Sender mange tanker til jer.

• #3   18. jul 2008 mange tak, det er rigtig hårdt i disse dage... jeg er helt smadret... jeg er lige blevet ringet op og min mor og far tager hjem nu har og min ene moster har overtaget "overvågningen" af min mormor, så jeg har lovet at komme op og holde min moster med selskab en times tid i løbet af aften, manden skal alligevel på arbejde så jeg sidder her og tuder igen, jeg når at se min mormor igen, men ønsker aller inderst inde at hun bare sove stille ind i løbet af få timer da hun har det rigtig skidt...hun har sovet det meste af dagen...

hvordan siger man farvel til en person som man elsker så utrolig højt og som man står meget nær?

livet er uretfærdigt........!

• #4   18. jul 2008 Mille livet er rigtig uretfærdig ..
    Er ked af og høre med din mormor - speciel at hun ligger og har det så skidt ..
    Må hun da bare snart få fred <( ikke ondt ment )

Men vil så sige at du skal være glad for du har muligheden for at sige farvel selvom det er svært ..
    Både ved min farmor og oldemor var chancen der ikke .. De faldt begge om der hjemme hvilket har været meget svært for mig ikke at kunne sige ordenlig farvel ..

Alle mine bedste tanker til dig og din familie
    Og ikke mindst at mormor snart ikke skal lide længer ..

Gode sommerhilsner her fra smiley

• #6   19. jul 2008 Stinnamus: ja det er bare så hårdt, og man går og venter på opkaldet om at nu er hun sovet ind... men skal op til hende her i eftermiddag og kysse hende en gang mere... der var ikke ret meget kontakt i går, der sov hun bare... men som skrevet tidligere så er der familie hos hende 24/7 for hun skal ikke føle sig alene eller forladt...

men tak for alle jeres svar det hjælper mig meget at få ord på mine tanker og følser i denne situation...

Mvh Mille

• #7   19. jul 2008 har prøvet det i feb med min farfar

• #8   19. jul 2008

Mistede min svigermor sidste søndag af kræft smiley R.I.P

Forstår diig ,, der skulle vi præcis det du skal op at sig farvel ... det bare ikke fair nogen gange vælger vor herre forkert smiley

• #9   20. jul 2008 min mormor sov ind her til morgen kl. 08:15.

Hvil i fred elskede mormor, du fik sagt farvel til os alle. vi fik sagt vi elsker dig og passer på dig lige til det sidste, du fik grinet og grædt i aftes, det var hvad du havde brug for, du fik sagt alt det du ville, og nu kan du sove, vi elsker dig alle, og vil altid huske dig som det fantastiske menneske du er. vi vil savne dig forfærdeligt meget. men vi ved at du holder øje med os og altid vil elske os. det har du altid gjort. jeg er ked af at jeg ikke nåede at give dig et oldebarn men skal nok gøre alt hvad jeg kan for at det lykkes en dag. og vil fortælle mine børn om min højt elskede mormor, nemlig dig. jeg elsker dig, og vil altid gøre det, du stod mig meget nær. vi ses en dag, men der går nok mange år. men indtil da må du passe godt på dig selv og alle vores elskede som du er hos nu.
    Jeg elsker dig, hvil i fred og husk at jeg altid vil være DIN Rumlepotte kys og kram fra din Mille.

tak til jer alle, og tak fordi jeg må komme ud med mine tanker her. min mormor betød utrolig meget for mig...

Kommentér på:
at sige farvel for altid...!

Annonce