{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryllup
  • #1   16. okt 2010 vi blev gift på rådhus da min mand ikk ville i kirken..

så havde vi et hjemme bryllup og vi lavede selv maden

vi havde faktisk kun bedsteforlædre- forælder- søskenden og lige de næreste venner med vi var 41 pers.

jeg spare en del på brudekjolen da jeg ikk ville være hvidbrud på et råd hus men mener det var omkring 20.000kr vi brugte.. vis man kan lave nogen ting selv er der mange penge og spare he

skal i giftes?

• #2   16. okt 2010 på et tidspunkt skal vi da men ville egentligt gerne se hvad det hele vil løbe op i for der er jo mange ting der skal købes i længden :o)

• #3   16. okt 2010 jaah men man bestemmer jo selv prisen.. men vis jeg skulle have mit drømme bryllup så ville jeg leve på fallit gården resten af mit liv ggg
    men har slet ikk fortrydt det blev på rådhuset for jeg fik manden i mit jeg liv som elsker mig og omvendt

• #4   16. okt 2010 jeg har ikke behov for det helt store men vil dog gerne i kirken og ha en fin kjole, :o)

• #5   16. okt 2010 vi var i kirke og havede lejet et forsamlings hus ud over vandet og fik maden ude fra vi var 70 .. og men ring blomster tøj drikkevare osv gav vi ca 60.000:)

• #6   16. okt 2010 Vi holdt vores bryllup sammen med vores søns barnedåb.

Vi var ca 40 mennesker, havde købt kjole, og tøj til manden, lejet forsamlingshus, personale, band og kogekoge. Samlet kom vi af med 32000 : )

Dog skal det siges at min kjloe kun kostede 700 kr, pga udsalg : )

• #7   16. okt 2010 Vi er i øjeblikket ved at planlægge bryllup til juni næste år. Vi har sat et budget på omkring 100.000 kr. Ja det er vildt mange penge, men det er også noget vi har gået og sparet sammen tiil over nogle år. Vi har været gift i fem år, dengang blev vi det på rådhuset, men har altid vist at når vi fik råd, ville vi holde det store.
    Foreløbig ser det ca. således ud:
    kjole (med slør, omsyning, sko, skørt osv.) ca. 11.000
    fest for ca. 45 personer på hotel m. 5-retters menu, blomster og alt ca. 50.000
    musik ca. 4500
    tøj til manden ca. 5000
    fotograf ca. 1500
    invitationer, takkekort osv. ca. 2000

Mangler stadig alt det andet, ringe, brudebuket, indkøb til reception, evt. kørsel mm, mne regner som sagt med ca. 100.000 i det hele.

Vi har valgt, at når nu vi er gift i forvejen, hvis vi så skal holde en stor fest, så skal det dælme også være præcis som vi vil have det, og så må det koste det det koster. Jeg kunne dog aldrig drømme om at låne pengene til det, det ville være så surt at sidde og skulle betale af på det i de næste 10 år ;o)

Kommentér på:
bryllup

Annonce