{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Er så bange :'( {{forumTopicSubject}}

Hm sagen er den , at jeg skal til tandlæge idag smiley Og have en visdomstand revet ud .... men jeg er SÅ bange for tandlæger ! smiley Ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre, har aldrig prøvet at få en tand ud før .

Nogen herinde der har gode råd mod tandlægeskræk :'/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så bange :'(
  • #1   1. nov 2010 Har desværre ingen råd. Er selv dødvande for tandlæger smiley så føler med dig.

  • #2   1. nov 2010 Dødbange

  • #3   1. nov 2010 Det gør absolut IKKE ondt at få hevet en visdomstand ud, -det hjælper nok ikke på din skræk, men er heller ikke selv vildt glad for tandlæger og var også hunderæd, men da jeg gik derfra var det med følelsen af at "var det bare dét" det tager 2 min så er du ude igen :o)

  • #4   1. nov 2010 min mor får en noget så hun bare sover fra det og hun mærker ingenting .. hun må så bare ikke selv kører bagefter og sårn noget

  • #6   1. nov 2010 Rolig søde da, det slet ikke slemt .
    Jeg er heller ikke glad for tandlægere, men jeg fik også fjernet en visdomstand for kort tid siden.

    Du skal bare sige til hvis du kan mærke noget, for hvis du er ordenlig bedøvet, så kan du intet mærke ..


  • #7   1. nov 2010 Er også bange for tandlæger.. Jeg endte ud i ik at have været til tandlægen i ni år og havde fået et hul som gjorde ondt så var nød til at komme til tandlægen.. Jeg googlede tandlæger der havde speciliseret sig i tandlæge skræk og nu tør jeg godt at gå til min tandlæge selvom jeg stadig er lidt bange når jeg ska derop er de utrolig søde..
    Han fortæller ALT hva han gør og jeg får lov til at hører høj musik haha


  • #8   1. nov 2010 Ja det havde jeg, men efter jeg fik skiftet tandlæge har jeg ingen problemer med at komme afsted. Skal selv have opereret 2 visdomstænder ud og havde det været hos den gamle tandlæge, var jeg ikke sikker på det sådan lige var blevet gjort men nu ser jeg det ikke som noget problem og tror jeg tager begge på en gang..

    Så for mig var det et tandlæge skift som skulle til..


  • #9   1. nov 2010 Tak alle i søde piger :')
    Er så bange så ja jeg sidder bare og ikke kan give mig til noget som helst , jeg ryster som en gal, men ud det skal den for den gør skide ondt smiley
    Min tandlæge er nu en ganske sød dame, og det er bestemt ikke hende jeg er bange for, men hendes TANG :'/
    Hun sagde da jeg skulle bestille tid, at hun ville have at der var en tandlæge mere på klinikken når jeg skulle have den revet ud, grundet min angst for det , så er selvfølgelig rigtig glad for at hun tager hensyn til mig.

    Kæresten arbejder aften i denne uge, og min familie bor i den anden ende af landet smiley Så bliver desværre nød til at klare den selv smiley

    Tak for alle jeres søde råd, håber det kan hjælpe bare en smule på min skræk smiley


  • #10   1. nov 2010 Har ikke rigtig noget råd, andet end tag det som det kommer og prøv at slappe af i kroppen. Kan godt forstå du ikke ligefrem glæder dig, Manden min havde os for nogle måneder siden en visdomstand som skulle trækkes ud, da den voksede skævt og skravede og gjorde ondt i kinden inden i.. Han sagde det slet ikke gjorde ondt, man bliver jo os bedøvet.

    Han sagde så lige netop igår at den anden fandme os er ved at gro ud på samme måde som den første han fik fjernet, så jaa,, nu venter vi så bare på den er lang nok ude til han os kan få trukket den ud!

    Kan godt forstå du er bange, og håber heller ikke selv jeg kommer til at skulle have trukket mine ud en dag, men muligheden er der jo, men ja hvis du kan klare bedøvelsen som bare er et lille stik så kan du intet mærke derefter. Så det lyder nok mere voldsomt end det er, altså at få trukket en tand ud. Held og lykke med det, det skal nok gå smiley


  • #11   1. nov 2010 Jeg har ALTID musik i ørene, som spiller så højt den kan .. Derudover ved min tandlæge jeg er bange, og hun er super go til at flytte fokus fra lyde og evt. smerte.


  • #12   1. nov 2010 jo forresten ka du ik tag noget beroligende inden du tager afsted? Når jeg ska til tandlægen får jeg en beroligende pille jeg ska tag ca en time før jeg har tiden hos tandlægen

Kommentér på:
Er så bange :'(

Annonce