{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Er så bange :'( {{forumTopicSubject}}

Hm sagen er den , at jeg skal til tandlæge idag smiley Og have en visdomstand revet ud .... men jeg er SÅ bange for tandlæger ! smiley Ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre, har aldrig prøvet at få en tand ud før .

Nogen herinde der har gode råd mod tandlægeskræk :'/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så bange :'(
  • #1   1. nov 2010 Har desværre ingen råd. Er selv dødvande for tandlæger smiley så føler med dig.

  • #2   1. nov 2010 Dødbange

  • #3   1. nov 2010 Det gør absolut IKKE ondt at få hevet en visdomstand ud, -det hjælper nok ikke på din skræk, men er heller ikke selv vildt glad for tandlæger og var også hunderæd, men da jeg gik derfra var det med følelsen af at "var det bare dét" det tager 2 min så er du ude igen :o)

  • #4   1. nov 2010 min mor får en noget så hun bare sover fra det og hun mærker ingenting .. hun må så bare ikke selv kører bagefter og sårn noget

  • #6   1. nov 2010 Rolig søde da, det slet ikke slemt .
    Jeg er heller ikke glad for tandlægere, men jeg fik også fjernet en visdomstand for kort tid siden.

    Du skal bare sige til hvis du kan mærke noget, for hvis du er ordenlig bedøvet, så kan du intet mærke ..


  • #7   1. nov 2010 Er også bange for tandlæger.. Jeg endte ud i ik at have været til tandlægen i ni år og havde fået et hul som gjorde ondt så var nød til at komme til tandlægen.. Jeg googlede tandlæger der havde speciliseret sig i tandlæge skræk og nu tør jeg godt at gå til min tandlæge selvom jeg stadig er lidt bange når jeg ska derop er de utrolig søde..
    Han fortæller ALT hva han gør og jeg får lov til at hører høj musik haha