{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

HJÆLP! UDDANNELSE :( {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg jo skal i lære her i det nye år, har heldigvis stadig lidt tid at gå på..
Jeg skulle gerne ende ud med at blive konditor og tanken har strejfet mig nogle gange, hvordan skal jeg kunne klare dette med mødetider og min datter??
Landet ligger sådan at jeg nok kommer til at have mødetider ved 4 tiden hvis jeg er uheldig og så kan jeg jo ikke aflevere iben, min datter..
Kan man godt "leje" en barnepige der sørger for hende på denne tid og aflevere hende? og er de til at finde? Eller nogle andre gode løsninger?
For jeg kan ærlig talt ikke se nogen ende på mit problem lige nu.. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLPP!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! UDDANNELSE :(
  • #1   25. dec 2010 kan far/din mand ikke afleveres jeres datter?
    Ellers tror jeg jeg ville satse på en anden uddannelse smiley Men måske man kan finde en barnepige/ung i huset der kan hjælpe..

• #3   25. dec 2010 i årgang 0 så man hende christina fik pigerne passet i en natte institution fordi hun havde natte arbejde, måske man skulle ringe og spørge på plads anvisningen.

• #4   25. dec 2010 min mand arbejder i norge, hans arbjede r ligesom mænd der sejler.. uger ude og uger hjemme smiley

• #5   25. dec 2010 Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men ved at der er i flere større byer institutioner der har åbent 24 timer i døgnet, men ellers ville en au pair pige da være et godt alternetiv, men hun skal jo bo hos jer! Og dine forældre kan ikke hjælpe dig?

• #6   25. dec 2010 aupairpige vil jeg ikke, det er lige voldsomt nok at have en og bo synes jeg. Mine forældre bor desværre for langt væk. hendes far kan sagtens tage hende, men da vi jo altså ikke er sammen ville det være at ofre rigtig meget for så ser jeg hendes jo ikke særligt meget..

Kommentér på:
HJÆLP! UDDANNELSE :(

Annonce