{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  penge under uddannelse.
  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   21. feb 2011 jamen hvis man feks går på hh

• #3   21. feb 2011 jeg fik revaldering fordi min sagsbehandler ville have jeg fik en uddannelse

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#4   21. feb 2011 helle. og hvordan får jeg det??

• #5   21. feb 2011 ved det ik det er 6 år siden jeg fik det

• #6   21. feb 2011 Snak med din sagsbehandler. Der er os andre udd som fx sosu som køre med elevløn/voksenløn.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#9   21. feb 2011 Dina, det er bare noget man kan få under særlige omstændigheder osv..
    fesk hvis du er ledig og uden uddannelse osv.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#10   21. feb 2011 Tania: Jeg r over 25, men har en uddannelse så skal ikke bruge en læreplads. men kunne godt tænke mig en ny uddannelse og det kræver skole. men har ikke råd til at gøre det på en su.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#13   21. feb 2011 Dina : Ja det ville man normalt gøre. men i visse tilfælde kan man få revaldering i stedet for su...

• #16   21. feb 2011 Kun hvis du ikke kan bruge den uddannelse du har nu kan de måske hjælpe dig med revalidering som vist svarer til en KH.

• #17   21. feb 2011 helt umuligt er det ikke,jeg har lige fået det, og jeg er 21. men mener det er noget med du skal være på KH eller anden form for offenlig støtte. men er ikke sikker. men snak med din sagsbehandler.

• #18   21. feb 2011 jeg var også 21 da jeg fik det

• #19   21. feb 2011 Jeg er på revalidering på grund af en langvarrig sygemelding der gjorde jeg ikke kunne vende tilbage til mit gamle arbejde. Det tog 2 år at få bevilliget det, så det er bestemt ikke noget man bare får. Og man skal virkelig have en god grundt til at få det andet end at man ikke lige har råd til at tage en uddannelse på su..

• #20   21. feb 2011 jeg fik det altså bare fordi jeg ik havde råd til at gå på su

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#21   21. feb 2011 Victor 6 år:
    Vil nu ikke mene at man nasser mere på samfundet end når man så feks får kontanthjælp. ( IKke for at støde nogen, bare et eks)
    jeg får i det mindste en uddannelse ud af det, så jeg kan komme i arbejde.

og nej når alle andre kan så kan jeg også. Sådan hænger det altså ikke bare sammen for alle. bliver nød til at tage en ny uddannelse fordi at jeg ikke kan passe mit barn med de arbejdstider man har i den uddannelse jeg har.

Og det vil sige når jeg så evt har fri for skole, ville der slet ikke være mulighed for at tage på job. Hvem skal så passe mit barn???
    Faren arbejder fra 8-19 hver dag...

Undskyld men synes det er en værre gang fis at lukke ud smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#23   21. feb 2011 Nu er jeg ikke enlig, så får ikke noget støtte... oghvordan skal man lige leve for 5400 når man har hus og bil osv???

Og nej kan ikke arbejde i weekenden, det gør min mand...

• #25   22. feb 2011 Enig med Victor 6 år...
    Sys sku ikke det kan være rigtig man kan få revalidering under uddannelse fordi man ikke lige har råd til su, når der er nogen der kæmper med systemet hver dag for at få endten revalidering, flexjob eller pension på grund af at de faktisk ikke er i stand til at arbejde..

Men vælger at hoppe ud nu, for der er da godt nok nogen trunter her inde der bare kan få mit pis i kog...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#27   22. feb 2011 Hvis nu mit første indlæg læses ordentligt, så starter jeg ikke med at snakke om revaldering, men hvilke muligheder der er udover su. Jeg kan ikke få revaldering. men jeg kan evt få neget der vist hedder svu som er en dagpenge sats, hvis ens argejde vil give en orlov til at tage en uddannelse...

Er ikke ude på at nasse på noeget som helst, vil bare gerne have en ny uddannelse, og det kan i mit tilfælde bare ikke lade sig gøre på en su. heller ikke slevom jeg tog diverse lån. vi har hus og 2 biler, en dreng der skal starte i vuggestue.. så kan man sgu ikke nøjes med 5400... men HURRA for dem der kan smiley

Kommentér på:
penge under uddannelse.

Annonce