{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Lidt heldig har man lov at være... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg stod i den "trælse" situation, at der tilsyneladende er nogen der givet min knægt noget supergro af en eller anden art, så jeg ligesom måtte se i øjnene, at vinterjakken IKKE kunne gå hele sæsonen.
Jeg syntes ellers den var rigeligt stor, og det går da også endnu, meeeen ikke til det begynder at blive varmere.
Nå men har jo så småt været på udkig, men udvalget er ikke ligefrem det største i vinterjakker på nuværende tidspunkt (i hvert fald ikke i den lille by jeg bor i), så enten har der ikke været den rette størrelse eller så har jeg ike rigtig brudt mig om, hvordan de så ud ( ja ja min knægt skal da se ordentlig ud).
Så tilfældigt kommer jeg forbi børnetøjsbutikken i dag, og ejeren stikker hovedet ud, og siger der har været nogen og bytte en jakke de var blevet givet i gave, og hun mente det var den størrelse jeg var på udkig efter, og sørme jo det var den rigtige størrelse og mor her kunne også godt lide jakken liiige indtil jeg så prisskiltet 650 kr. var ikke ligefrem det jeg havde regnet med at skulle give for en jakke, som skal bruges i så forholdsvis kort tid. Ejeren kan godt se jeg ser lidt skeptisk ud, og siger "jamen det er jo udsalgstid, så du får den til 200".
Jamen så var jeg da bare nødt til at købe den, at der så samtidig røg nogle flere ting i posen, så jeg alligevel endte med at bruge liiidt for mange penge derinde er en helt anden historie.
Jeg er bare glad for,at knægten har fået sig en ordentlig jakke, som kan holde til det ikke er nødvendigt med vinterjakke længere. Altså med mindre der er nogen der bliver ved med at give ham supergro smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt heldig har man lov at være...
Kommentér på:
Lidt heldig har man lov at være...

Annonce