{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

møg mandag {{forumTopicSubject}}

vil bare fortælle om en rigtig l**** mandag jeg har haft, mødte på job i formiddags og fik af vide de ikke ved om vi har job om 2 md da økonomien ikke ser godt ud, så allerede der begyndte mine følelser at melde sig, et par timer senere skriver min ældste datter at de har indlagt hende idag efter kontrol pga svangerforgiftningen og meget hårde pluk veer, får så en vikar ind så jeg kan ta afsted til hvidovre og være hos hende og svigersønnen, der hænger mine følelser efterhånden meget uden på tøjet,. kommer så hjem her til aften og blir ringet op fra jobbet, at vikaren lige var på kontoret og da han kommer ud, ser han 2 unge knægte løbe med kassen.. nu er jeg bare klar til at tude vildt ved tanken om det hele og at jeg skal igennem kameraer i morgen og ha fat i politi og streetteam...

ja undskyld men bare lige fru for at komme ud med det hele, da jeg føler jeg er ved at få for meget oppe i hovedet lige nu så måtte ud med noget af det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  møg mandag
  • #2   31. jan 2011 taaak tøser. hun har det efter omstændighederne ok, bare lidt chokket over at de vælger at indlægge hende, selv om hun var forberedt, de snakkede allerder om det i sidste uge da hun var til konrol og fik en åben indlæggelse, men chokket kommer alligevel da de så gør det idag, men er også glad for de holder så godt øje med hende nu vi ved det kan gå galt ang for tidlig fødsel, vi tøser i familien har en tendens til dette, jeg selv er den eneste som er sluppet fri for det, men både min mor, mine mostre og deres piger, samt min niece fik det og blev sat igang/kejsersnit længe før tid, men samtidig skræmmende når det er så tæt på min niece's fødsel, hvor hun fik en pige på 1400 g, det har været hårdt og så tænke på nu skal min datter måske også igennem den tur...

ja håber også dagen i morgen byder på bedre ting

• #3   31. jan 2011 ØV for en træls dag. Håber at din datter er ok, og at alt kommer til at gå godt, og at din dag imorgen bliver bedre. Eller det kan den jo sådan set kun blive IKK...;o)

• #4   31. jan 2011 taaak, ja der skal ikke meget til at gøre den bedre end i dag

• #5   31. jan 2011 Nej vel. Op med humøret. Det vigtigste er at din datter er i gode hænder, og at de holder øje med hende.

Det andet med kassen er bare møj træls, men det får du styr på imorgen...

Så gå du i seng og få en god nats søvn...

• #6   31. jan 2011 hihi joan. der fik du squ sat et smil på mine læber. ja hun er i gode hænder og ja får nok styr på det andet i morgen...

god nattesøvn til dig og alle andre herinde

• #8   1. feb 2011 taaak camilla. for dine ord, ved du har ret og er meget trist på jeres vegne at i har måtte gennem det i kom...

Kommentér på:
møg mandag

Annonce