{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Hvad valgte i og hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Sidder her og kigger mig blind på baby udstyr.. Og tænker hvordan ved jeg hvad jeg skal vælge.
Min veninde har fx købt en startpakke med barnevogn, seng osv... Men tænker det os fint men nu giver min mor mig en barnevogn... Men hvordan vælger man... Har i køb startpakker eller købt det i faldt for? Der er jo en del... Og de ser da fine ud syntes jeg...
Ved godt at jeg skal ud i butikkerne og se det osv... Men det er en jungel syntes jeg?
Hvad gjorde i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad valgte i og hvorfor?
  • #1   21. mar 2011 Jeg syntes tit de der start pakker er en omgang L**T ..
    Jeg købte lidt forskelligt .. man skal bare passe på man ikke bare køber og køber det er ikke alt man får brug for..

• #2   21. mar 2011 vi købte lidt hen af vejen mens jeg var gravid og bagefter, men ja det er svært "hvad er must haves, hvad kan undværes, hvad er netop vores behov" så vi købte det vi var sikre på før baby, og så ellers når vi fik brug for det senere købte vi det.

• #3   21. mar 2011 vi fik barnevogn af min mands forældre
    min svigermor er dagplejer så hun havde en del krav til den (selvfølgelig vres valg i sidste ende)
    vi endte med en Oddervogn og det er jeg superglad for, den holdt til alle tre børn

• #4   21. mar 2011 Vi havde besluttet os for en startpakke men så ville min mor give tremmesengen så nu har vi lige købt en trille hippa combi (den nye model) og den er vi begge super glade for smiley

• #5   21. mar 2011 Syntes bare startpakker ser gode ud nogen steder men tænke os bare... Man får vel hvad man betaler for...
    Og har forelsket mig i en seng men min veninde forstår ikke hvorfor jeg ikke bare køber sådan en startpakke "sengen er næsten ens" hmm...
    Så ingen startpakker til jer?

• #6   21. mar 2011 Ditte mor til 3- har os kigget på en Odder syntes den virker god. Men jeg er ikke så høj så det er os afgørende jo

• #7   21. mar 2011 Ja man får jo en del til dåben.. Havde jeg ikke lige tænkt hehe...
    Men fx så dyner og madrasser... Der er os en del... Og vil jo gerne have noget godt til baby... Men må ud og lure an i butikkerne til den tid

• #8   21. mar 2011 Tja jeg går meget op i sikkerhed og kvalitet til min lille pige.
    Derfor har jeg købt de lidt dyre sager som autostol, Odder barnevogn og en Emmaljungabarnevogn til dagplejen.

Jeg har valgt at spare op og købe det hen af vejen. Vi købte det meste da jeg var gravid og ønsket os en del da den lille kom i barselsgave og dåbsgave.

Den sidste barnevogn har jeg sparet op til længe da det virkelig var en stor drøm at få den.

• #9   21. mar 2011 nej ingen startpakker her, vi snakkede om det dengang, men ligesom mange andre, så ville vi gerne have en kvalitets barnevogn, og når den ikke skal være med i en startpakke, så kan det næsten ikke betale sig, men men men husk nu lige at mange butikker laver rabatter hvis man køber mange ting samlet feks "ammepude, puslepude, seng, autostol, sengetøj, kravlegård" altså at man kan lave sin egen startpakke som i gerne vil have den, og mange steder giver de så lidt rabat på tingene når man køber meget..
    feks ved jeg de er søde til det i børnebiksen i låsby (østjylland)

• #10   21. mar 2011 Jeg synes du skal tage ud og kigge og selv bedømme hvad du synes netop passer til jer.

Jeg har set mange af de startpakker og det er da også fint og nemt, men igen det kommer an på hvor meget man går op i sådan noget.

• #11   22. mar 2011 Jeg fik den startpakke fra Kære Børn, mener den kostede 4 eller 5000, og def fejler sku ingen ting. Kan ikke se det er noget billigt lort, det er en Basson barnevogn, med lift, regnslag og myggenet. En super go seng, hvor du kan justere madressen alt efter hvor lagt oppe baby ska ligge og sove. Det er nogle super gode flasker, Simon vill faktisk ikk bruge andre end dem. Badekaret og badestolen fejler heller ikk noget.. Madressen, dynen og pude er skam også helt fint.
    Har kun været fuldt tilfreds med mit. smiley

• #12   22. mar 2011 vi købte alt hen af vejen.. Ingen startpakker eller lignende. Så vi håndplukkede hvad vi ville have.

• #13   22. mar 2011 jeg har altid gat jeg skulle have en odder vogn, så det fik jeg. og så købte jeg en juno seng.

• #14   22. mar 2011 vi valgte de ting vi faldt over smiley hvis vi lige syntes tingen var aaalt for fin , købte vi den , jah med barnevogn tog vi i babysam og faldt med det samme for en og måtte jo se prisen - og tog den med hjem.

så nej ingen startpakker til os smiley vi købte løbende og det vi syntes

• #15   22. mar 2011 vi har købt en startpakke fra ønskebørn, men skifte seng og barnevogne, har dog ikke brugt det endnu da jeg ikke har født endnu,

• #16   22. mar 2011 Tag ud i butik og kig smiley

Det er ofte at butikken gerne vil sammensætte (en ikke-eksisterende) pakke for jer hvis i køber mange varer. På den måde kan i få det i kan lide og spare en del på det smiley

• #17   22. mar 2011 Ja vi skal os ud og kigge... Jeg er nu mest spændt på barnevognen...

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #18   22. mar 2011 vi har ikke som sådan købt en startpakke, men vi har bestilt det meste i ønskebørn der så har givet nogle ting med og 8 % rabat på hele beløbet.

Det er alligevel blevet til omkring 2500 kroner i rabat, og vi har bare kunne skrive ting på regningen efterhånden som vi besluttede os, også når der kom tilbud i butikken.

• #19   22. mar 2011 Var lige i babysam i dag og hente det nye katalog og lure lidt hehe...
    var skønt, for der står netop lidt om de forskellige barnevogne...

Kommentér på:
Hvad valgte i og hvorfor?

Annonce