{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

Hvorfor valgte jeg ikke bare vuggestue fra start?! {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv!!

Jeg er sku så træt af det dagpleje system.
Det her vores lille historie.

Christian startede i dagpleje 1. december 2011. Han kom ned til en, hvor vi var stærkt utilfreds.
- Han havde en dag sovet i barnevogn, hvor den stod uheldigt, og blæsten gjorde, at det havde regnet på ham.
- Han fik ikke hue på ud og sove.
- Om morgenen ringede jeg ikke altid på, bankede tit bare på og gik ind, og råbte godmorgen. 2 gange var hun ikke ved børnene, men stod i sin stue og blev meget forskrækket da vi kom. Derefter fik vi en stor skideballe over, at vi ikke ringede på. Nogle gange virkede ringeklokken ikke, og så turde vi jo nærmest ikke gå ind.
- Da min søn startede, der besøgte hun en anden dp'er 3-4 gange på 2 uger. Hun sagde at det gik fint med ham, men da vi så skulle hente ham, så er hun ikke hjemme og så går vi forbi den dp'er hun besøger og ude fra vejen kunne vi høre ham tude. Han var IKKE klar til at besøge andre.
- I starten af januar blev hun så sygemeldt i 3-4 uger, og vi kom hen i en fantastisk gæstepleje.
- Vi følte ikke kemi med hende, men nok efter alle de episoder.

Christian kom i en ny dp midt i februar.

Nu har han så været hos en skøn skøn dame lige siden. Hun har haft et par (en del) sygedage, men det var okay, for Christian kommer næsten altid til anden fantastisk gæste gp.
Hun er så lige blevet langtidssygemeldt. Vi ved ikke, hvorfor, men vi har fået af vide, at det kan tage rigtig laaang tid.
Han er ikke hos den gæste dp som han plejer at være hos, han er hos en lidt mærkelig dame, men Christian hygger sig. (der går 3 andre drenge). Christian har dog ændret sig en hel del. Vi kan ikke rigtig kende ham mere. Han er simpelthen blevet sådan en møgunge. (ja undskyld, men vi har aldrig oplevet noget lignene!!!)

Igår fik vi så en seddel på, at der skal fyres to dp'ere. Jeg frygter jo lidt at det er vores sygemeldte dp, for hun har jo haft en del sygemeldinger. Hun er heller ikke helt ung. I hvert fald 50+.
Til morgen snakker jeg så med gæste dp. Hun sagde ikke noget direkte, men det lød på hende som om at det godt kunne være vores faste, der blev fyret, for hun sagde at Tina (vores yndlings gæste dp) ikke har plads, en anden Christian har været hos Lene, hun har heller ikke plads, og hende selv havde heller ikke.
Så nu skal han et helt nyt sted hen, hvis hun bliver fyret.

Hvis jeg dog bare havde valgt vuggestue fra start. Så havde vi ikke haft de her problemer. Min søn har som sagt ændret sig helt vildt, og jeg er så sikker på at det er pga. dagpleje skift.

Jeg har før ringet til kommunen og spurgt, om han ikke kan blive rykket til vuggestue, også fordi det er nemmest, når lillesøster skal gå der. Så skal jeg kun hente et sted. Men når man først har valgt dp, så må man ikke rykke. :s

Hvad havde i gjort? Ladet jeres børn starte i en ny dp IGEN? (ja jeg tager sorgerne på forskud, men jeg vil gerne være forberedt!!) Eller havde i krævet at han skulle i en vuggestue, hvor han bliver?

Hjælp, og undskyld at det blev lidt langt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor valgte jeg ikke bare vuggestue fra start?!
Kommentér på:
Hvorfor valgte jeg ikke bare vuggestue fra start?!

Annonce