{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

højgravid og ferie??? {{forumTopicSubject}}

jeg har termin i august, og manden har så fået ferie de sidste 3 uger før terminen, men jeg sys bare vi trænger til at komme lidt væk fra det hele, så overvejer om man skulle leje et luksussommerhus og tage afsted nogle dage eller en uge, evt sammen med nogle andre.. men igen kommer det mon for tæt på fødslen så, bør jeg bare sidde hjemme og afvente istedet åååhhh sys det er svært, specielt fordi den første uge er afsat til diverse praktisk og en byfest, så det er højst 14 dage før termin vi kan tage nogen steder..

hvad ville i andre gøre for at få ferien til at gå godt lige op til termin???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højgravid og ferie???
  • #1   8. maj 2011 Jeg har i dag 3 uger til termin, jeg har valgt og sige jeg intet fast vil aftale med nogen, da jeg ikke ved hvornår der sker noget og hvordan jeg har det med energi osv. Jeg vil heller ikke for langt væk fra Skejby (hvor jeg skal føde) , men jeg syntes man skal gøre hvad man har det godt med smiley , og det kan jo være meget forskelligt smiley .


  • #2   8. maj 2011 ja men lige nu tænker jeg også at det ikke er noget problem, men det er jo tæt på terminen og jeg har fået at vide vi skal være hurtigt ude da de forventer en hurtig fødsel.

    tror nu vi forsøger at holde en så normal ferie som muligt trods stor mave osv. så må vi jo se hvor det bringer os hen..


  • #4   8. maj 2011 Jeg ville ikke turde..

    jeg tager min sidste sommerhustur for en stund, ca. 4 uger før termin.. jeg tør ikke senere hen..

    Sommerhuset ligger en times kørsel fra nærmeste fødestue, og jeg vil i øvrigt allerhelst føde der hvor jeg kender hospitalet, og hvor faren bor tæt nok på, til at han rent faktisk kan nå ind og være med..


  • #5   8. maj 2011 Jeg tænker også at man evt kunne finde noget tæt på sygehuset så der ikke var så langt i tilfælde af der skulle ske.

    Her har Martin valgt kun at have en uges ferie og så resten når baby kommer til september da jeg skal have kejsersnit så jeg får sikkert brug for lidt ekstra hjælp, så vi kommer ingen steder i år.


  • #6   8. maj 2011 Jeg ville også forholde mig roligt 14 dage før termin, men her forventes også en hurtig fødsel. Men det er jo meget forskelligt, hvis du føler overskuddet er der, jamen så er det jo bare at springe ud i det smiley

  • #9   9. maj 2011 jeg skal sandsynligvis føde i Viborg og foretrækker også et sted jeg kender så vil selvfølgeligt helst ende der hvor jeg kender det lidt, er meget tryghedsafhængig, og går i panik hvis jeg ikke ved noget om det..
    så vi snakkede om vestjylland, vi bor selv i østjylland, hvertfald et sted hvor vi ikke har mere end max en times kørsel til sygehuset tror jeg.. men nu må vi se når vi kommer lidt længere hen på sommeren, manden gider vist heller ikke hvis det bare er os selv..
    vi skal jo så også lige tage højde for at vi har vores 2 årige søn også, og han skal helst ikke med til fødslen.


Kommentér på:
højgravid og ferie???

Annonce