{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

10. kl på VUC {{forumTopicSubject}}

Hej..

Nogen der har taget 10.kl på VUC?

Hvor gammel var i da i tog den?

Og har i haft brug for det bagefter?

Jeg var til samtale igår med en studie vejleder på vuc fordi jeg ville ha været tilmeldtpædagog pakken, men da jeg ikke har 10 afgangs eksamen og ikke er den bedste i skolen, mente han at jeg skulle ta en 10 kl først. Først tænkte jeg NEJ fandme nej, men så kom jeg til sidde tænke over det, og det vil måske gavne mig godt og jeg vil ha større muligheder bagefter.

Jeg har støtte fra familien, DOG IKKE FRA KÆRESTEN, HAN KAN IKKE FORSTÅ DET SKAL TA SÅ LANG TID OG FINDE UD AF HVA MEN VIL:( men havde nu heller ikke forventet han ville forstå.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10. kl på VUC
  • #1   19. maj 2011 Jeg har ikke taget en 10 klasse på VUC, men jeg har en 10 klasse afgangseksamen, og jeg kan tydeligt mærke at det gavner mig i mit videre uddannelsesforløb. Der er flere muligheder åbne for dig.

    Så jeg synes helt klart at du skal tage den 10 klasse smiley


  • #2   19. maj 2011 Jeg synes det lyder som et kanon tilbud, så kan du få lagt et godt fundament før du skal videre!
    Jeg har ikke taget 10 kl på VUC, men jeg har taget min HF der, og har været rigtig glad for at gå der.


  • #3   19. maj 2011
    Ja jeg har lige taget 10. på VUC og var færdig i mandags, mangler kun eksamerne - så er jeg færdig og klar til HF enkelt fag til august ..

    For det første skal du jo bruge din 10. klasse for at komme videre, hvis det altså er den vej du vil gå, for det andet så er jeg lykkelig for jeg tog det her først, ellers tror jeg ikke jeg ville komme igennem HF fagene .

    Held & lykke med det hele ..


  • #5   19. maj 2011 Tak for alle jeres svar, tror osse jeg vil gøre det.

  • #6   19. maj 2011 Jeg har lige taget en 10.klasse på VUC... Er heldigvis færdig nu her, har lige haft sidste undervisningsdag idag... Jeg har ikke fortrudt jeg har taget den fordi har fået rykket mine karakter GEVALDIGT fra dengang jeg afsluttede 9.klasse...
    Er kun gået ud med 10 og 12 i alle eksamner indtil videre...

    Men håber at andre VUC rundt i landet har mere styr på det end de har her i Sønderborg...


  • #7   19. maj 2011 Trine - dejligt at høre du har været glad for det:) Og Tillykke med dine flotte tal:)

    Det er så i Brønderslev jeg skal gå:)


  • #8   19. maj 2011 Kan se du er fra Nordjylland, jeg har gået i Aalborg og har kun gode erfaringer derfra smiley

Kommentér på:
10. kl på VUC

Annonce