{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Træt af ballade... {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg simpelthen snart sindsyg...

Sys simpelthen der er så meget ballade hele tiden.. Først var vi inviteret til at komme ud til min svigerfar og hans kæreste og grille sammen med kæretens lillebror og hans kæreste og hans store søster og hendes kæreste, først melder storesøsteren fra fordi de ikke kan få afleveret deres dreng en time senere så de ka ik komme, fair nok, nå så melder lillebroren fra fordi hans kæreste ikke kan li mig... okay så... vi tog stadig der ud.. weekenden efter holder min svigerfar så "grillfest" igen, og denne gang er det så for min svigermor og hendes kæreste, og kærestens storesøster og lillebror vi bliver ikke inviteret, det bliver min kæreste ret negativ over...

Nå tiden går og det bliver glemt igen... så i dag finder vi så ud af at IGEN holder min svigerfar og hans kæreste "grillfest" for min svigermor hendes kæreste og kærestens storesøster med familie, og hans lillebror med kæreste og barn, og igen er vi så ikke inviteret... denne gang er det så fordi at min kærestes storesøsters mand lånte vores bil og smadrede en rude i den og ikke ville give en ny så min kæreste er jo selvf ret sur på ham over det, og har sagt han ikke vil snakke med ham før han får en undskyldning... nå så vælger min svigerfar og hans kæreste at undlade os fra familien igen... det er da bare super hyggeligt...

Er simpelthen så træt af den ballande.. måtte bare lige ud med det.. ved ikke hvad jeg ville med dette super lange indlæg...men nu er jeg da kommet af med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af ballade...
  • #1   10. jun 2011 Jeg ville nok lige indskyde en bemærkning når jeg snakkede med min far eller sådan noget næste gang. det kan da ikk være rigtigt at i ikk skal med fordi den ene person i selskabet ikk kan lide dig eller at den anden ikk vil give en undskyldning til jer..
    det er da nogle underlige grundlæg at fravælge en søn eller datter for !!

    Men ja altså kan kun sige min svigerfar er sku heller ikk for klog eller min svigerinde og det er endt med at vi ingen kontakt har til dem overhovedet !!


  • #2   10. jun 2011 Min kæreste har sagt det til hans far og tilmed i dag sagde jeg det faktisk til min svigerfars kæreste hun er en af mine "Veninder" og fik bare afvide "jamen vi ville ikke lave noget ballade" nej det kan vi da se... smiley

    sys det er lidt underligt at det er os det skal gå ud over hver gang åbenbart...


  • #3   10. jun 2011 så er det jo at sige det er underligt at i ikk bliver inviteret nogen af gangene. måske de skulle invitere jer alle eller ingen af jer eller bytte rundt på hvem der kommer.

  • #4   10. jun 2011 Ja det var så også det jeg forslog, men de havde lidt en undskyldning for alt...

    fik af vide at det ik var meningen de skulle komme alle sammen... men de ble altså inviteret i går og de ville også gerne ha os med men de gad ikke ballade derfor var vi ikke inviteret, men efter vi havde snakket om det så måtte vi godt komme, men ja min kæreste er blevet så sur på hans far at han absolut ikke gider...og må indrømme gider faktisk ik selv for sys ikke det kan passe vi faktisk kun bliver inviteret fordi vi brokker os over det er for dårligt smiley sys bare der er så meget ballade med det hele smiley smiley


  • #5   10. jun 2011 Sådan har jeg det faktisk generalt også.. problemet er så at vores barnedåb skal holde hjemme hos min svigerfar og hans kæreste (min veninde) skal stå fadder.... så kan jo desideret heller ikke bare afskære dem som de gør ved os på visse punkter...

    Jeg har det også sådan folk må ta mig som jeg er deres tab hvis de ik ka li mig ikke mit smiley problemet ligger ikke i at min svigerfar og hans kæreste ikke sys om os, vi ser dem rigtig meget, men at de vælger at gøre sådan at invitere resten af familien og udlade os det er ikke helt fair den behandling..


  • #6   10. jun 2011 Nej er der ikke...
    min kæreste har haft en seriøs diskussion med sin far, og hans far endte med at sige at vi bare skulle lade dem være og min kæreste sagde så fint men husk så ser du heller ik Gabriella mere og pludselig skiftede tonen fra hans far og nu er han meget ked af det og det er en misforståelse og nu må vi godt komme.. men ja nu må vi se hva det bliver til... jeg sys bare det er en værre ballade og sys da det er noget så træls at folk ska være sådan og lave sådan en ballade... det er for f***** en familie så burde de jo holde sammen istedet for alt det andet her... men ja sådan går det bare ikke i den her familie der er sku altid et eller andet smiley


  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #7   10. jun 2011 I kunne måske også overveje, om der var noget I kunne gøre anderledes, når nu, det tydeligvis er andres oplevelse, at det er jer der skaber ballade?

    Men ellers, så er det vel også ok, at man bliver inviteret på skift. Min mor inviterer da også somme tider min bror og hans kæreste og andre gange min familie. Til andre tider kommer vi allesammen.


  • #8   10. jun 2011 Linda - Han var med i bilen... og vil jo mene ødelægger man noget betaler man det, men ja sådan er alle åbenbart ikke opdraget..

    ja min kæreste gør det absolut ik bedere ved at hidse sig op... absolut ikke, han har et forfærdeligt temprament nogle gange, men kan nu godt forstå lidt han bliver sur på hans far når det er anden gang de holder os ude...

    ja jeg plejer nu at sige, jamen ka folk ik snake sammen ærgeligt ikke mit problem jeg invitere altså som jeg vil, vil folk ik komme pga andre er det da ikke mit problem, så gider de vel bare ikke se os nok.. men ja... sådan har min svigerfar det ikke, han vil heller holde nogle uden for istedet...


  • #9   10. jun 2011 Nej her er det da heller ikke alle der spiser sammen altid,, men det er mere det at det er anden gang i træk hvor min svigerfar og hans kæreste faktisk invitere resten af familien på nær os, nu er de normalt en meget tæt familie, så enten invitere de et af børnene med familie på spisning eller alle, ik noget med kun de to af børnene med familie og så må den sidste bare være hjemme... sådan er det ikke eller jo nu er det så..

    Det med bilen, var sådan her: De skulle hjem fra en fodboldtkamp, min kæreste(ham kalder vi A) havde drukket en øl for meget så han lod hans søsters mand(ham kalder vi lige smiley køre, B vidse godt at vinduet i føresiden ikke kunne rulles helt ned men et stykke kunne den, alligevel ruller han den så heelt ned og da han vil rulle den op igen 2 min efter da de rammer motorvejen, så kan han ikke gøre det og han hiver alt hva han kan i håndtaget og får noget af ruden op skubber så til det for at se om det hjælper og ruden springer i gud ved hvor mange stykker, A bliver så sur og siger at så skal han sku erstatte ruden B siger at det vil han ikke for ruden var i stykker i forvejen, A siger ja men du vidste den ikke kunne rulle ned så var der ingen grund til at gøre det osv en større diskution som ender ud i at de bliver totalt uvenner...
    Min kæreste har så sagt at han bare vil have en undskyldning da han mener det er på sin rette plads efter dette der er sket men nægter hans søsters mand altså at give...

    Men ja.. problemet med svigerfaren er vist løst nu, så vidt jeg kunne forstå ringede min veninde/svigerfars kæreste ihvert fald og sagde at min kæreste altså havde sagt vi kom smiley

    Men alt i alt er jeg bare så træt af alt den ballade om noget så lidt... smiley

    Vil jo mene at hvis man holder noget for familien er det jo ikke at undlade sit ene barn og så bare invitere de to andre og eks kone/mand men ja... måske bare mig smiley


Kommentér på:
Træt af ballade...

Annonce