{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er lige ved af blive sindsyg :/
  • Kathrine´s moar .
    Kathrine´s moar . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #2   20. jul 2011 Hvad med at tage hende med til lægen ,ISÆR når ikk hun vil spise!

  • Kathrine´s moar .
    Kathrine´s moar . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #3   20. jul 2011 En tur til lægen, ISÆR når ikk hun vil spise!

  • #10   20. jul 2011 jeg ville klart få hende undersøgt af lægen frøst og fremmest og derefter tage stilling til hvad gør jeg så

  • #14   20. jul 2011 Du skal helt klart forbi en læge..
    Der er nu ikke noget galt med at søge råd herinde. Der sidder en masse erfarne kvinder bag skærmen, som gerne vil dele ud af deres oplevelser og viden.. Det kan ikke erstatte en tur til lægen men måske har andre været igennem det samme..


  • #15   20. jul 2011 Tak til jer der har kommet med råd.
    Nu er det kun når hun tuder hun ikke spiser, hun spiser skam smiley det var nu nok mere det der tuderi jeg er ved af blive lidt udkørt af.
    Kald du mig bare dum sveske smiley det sq ikke mig der sidder bare en skærm & lege frk. højrøvet & tror man kan tillade sig af kalde alle mulige man ikke kender dum smiley


  • #16   20. jul 2011 Hold da op dina der da godt nok nogen hormoner der raser hos dig fortiden, det jo lige meget hvad tråd du skriver i så er det negativt det du skriver!!!!

  • #20   20. jul 2011 Hvem siger det er barnets helbred der er på spil, bare fordi det græder.
    Jeg synes det er fint ts ikke belemrer lægen og dermed sundhedsvæsenet med en hver tanke der går igennem hendes hoved. Var baby i fare eller trængte til læge asap ville ts nok have søgt læge smiley

    Måske det er et tigerspring der er i gang, det passer med alderen
    Læs her: (link fjernet)


  • #21   20. jul 2011 Så så ro på, det jo ikke som om ts siger hendes baby er blå i hovedet og hvad hun skal gøre.
    At et barn på 6 uger skriger er ganske normalt og når man er træt kan det hurtigt lyde slemt. 3 dages uro er vel meget normalt - ellers har min meget nemme baby da haft det slemt smiley


  • #22   21. jul 2011 Nu er det sådan der er søgt læge men har ikke kunne få en tid før Tirsdag i næste uge, så slap da af & kommenter et andet sted med jeres negative holdninger.. Det sq nok ikke lige det man har brug for efter 4dage med et skrigende barn! Men det ved i når i engang selv får sådan en str.


Kommentér på:
Jeg er lige ved af blive sindsyg :/

Annonce