{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Hvorfor??? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld for mit indlæg men ved sku bare ik hvordan jeg ellers skal komme ud med det..

Har i går aftes taget min kæreste igen i at lyve overfor mig vi har Store problemer i forholdet pga hans mor og eks( har skrevet et indlæg for en uge side "svigermor") og nu byder han mig fame mere..

Hvorfor gider man at blive ved med at kæmpe fatter sku ik mig selv, Ja jeg elsker ham men fortjener han mig mere hvor går grænse??

Undskyld igen for mit udbrud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor???
  • #1   24. aug 2011 jamen sidste søndag blev vi uvenner pga hans mor havde lavet en masse lort som ik er godt for forholdet og han valgte hendes sidde så jeg smed ham ud fik bare nok lige der..

    så i onsdags blev vi enig i at prøve en sidste gang og vi havde det super godt i to dage og jeg følet virkligt det nok skulle gå, men så i fredags kommer han og fortæller han har mødt en gamel veninde ( hun har før prøvet at få han til at gå fra mig og hun kender mig ik en gang) , men ja han ville begynde at snakke med hende igen og det havde jeg det skidt med, men nu havde han jo lovet hende det nede i netto.

    Men så i går pga af en anden diskution finder jeg sku ud af at han selv har skaffet hendes nr via hans eks så alt det med netto og sådan var bare en løgn IGEN..


  • #2   24. aug 2011 Og han har løget om hende og andre tinge mange gange før, jeg kan slet ik kende ham mere, vi har kendt hianden i 5 år og han ved jeg ik kan klare hvis folk lyver overfor mig det var det enste jeg bad ham om at love mig han aldrig ville gøre da vi begyndte at være sammen..

    Har haft to seriøse forhold som begge bare var en stor løgn og hader det bare.. Hvordan kan man kigge sig selv i øjene når man lyver overfor den man elsker.


  • #3   24. aug 2011 M&S Ja jeg ved det godt også sådan jeg tænker men hvorfor føles det så så forkert???

  • #4   24. aug 2011 det med at lyve om andre piger er ikke okay!
    nu ved jeg ikke hvad det er din svigermor laver af lort, men her valgte vi at flytte 300km væk - det reddede forholdet, vi har dog været fra hinanden i 3½ måned med tænke tid hvor han flyttede hjem, . men vi er oven på igen - så min ide, hvad med tænke tid? gå fra hinanden og mærk efter om det stadig er jer to, om i stadig er klar til at kæmpe?
    han ska finde ud af om han er klar til dig - og kun dig, ingen andre og ikke flere løgne

    det hjalp virkelig her at gå fra hinanden, vi troede begge at det var for evigt at vi ikke skulle ha noget sammen , men vi blev klogere af at prøve at være uden hinanden og få tænk hvad man vil med sit liv

    ^forstår godt at du er sur/ked , det værste er en partner der lyver ( har været der)


  • #5   24. aug 2011 jeg tror aldrig at det vil følels helt godt at gå fra hinanden, uanset hvad bliver man da ked af det, usikker på det ukendte der venter osv osv

  • #6   24. aug 2011 her er et link til det med min svigermor http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=57270

  • #7   24. aug 2011 Jamen vi har også aftalt at gå fra hinden et par dage, men føler også det ik vil hjælpe noget desværre.

    Jeg troede jeg kendt ham og bliver sku bare usikker på om det er mig der gør for store ting ud at det el, men jeg kan jo ik gå i mod mine følser når jeg mener han gør noget forkert,


  • #8   24. aug 2011 det er ikke dig der er galt på den- tro mig

    og det med at være hver for sig i et par dage tror jeg desværre ikke er længe nok ,til at mærke ordenligt efter


  • #9   24. aug 2011 nej ved det godt men probelmet er at vi har 5 børn til sammen jeg har to og han tre og synes ik de er tjent med at så er vi sammen og så er vi ik og måske igen hvis du forstår. børne er fra 1½ til 5 så de kan jo ik helt forstå det men ja der er nok ik andet for end at gå fra hinanden og så se hvad fremtiden bringer

  • #10   24. aug 2011 nej self ikke, det er det jeg mener med et par dage ikke ville fungere (ikkke lige som jeg læser det hele) som sagt, så skal meningenen med det være for evigt og måske i bliver glædeligt overrasket smiley

    jeg håber i finder ud af det og sikken dum svigermor, læste lige linket smiley


  • #11   24. aug 2011 Jeg vil bare sige tak for råden og tak for at i lige lyttet til mit brok ; ).. jeg vælger nok at slutte så må vi se men skal første kæmpe lidt imod mig selv så men tak..

  • #12   24. aug 2011 jeg håber du får det bedste ud af hvad du end vælger smiley

Kommentér på:
Hvorfor???

Annonce