950 visninger
|
Oprettet:
min nabo mener jeg sulter min hvalp {{forumTopicSubject}}
Har lige fået afvide af min nabo at min hundehvalp på 14 uger er for tynd ( han vejer 9.1 kg Og er en blanding af schæfer og labrador) hun mener at jeg skal give ham leverpostejmader vær dag samt kartofler med sovs eller ris og tun til aftensmad ud over hans tørfoder... Problemet er bare at for han alt for tit menneskemad for han meget tyndt mave hvor i mod for han kun sit hunde mad har vi en rolig hund og normal afføring... vores dyrelæge mener han er som han skal være og kan han mave ikke tåle menneksemad syntes hun ikke vi skal give ham det.. han får fodret fra dyrelægen af
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Hvis den var for tynd var det andre metoder der skulle i brug, ikke menneskemad - men når dyrlægen siger den er fin, så er den fin
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg tror jeg ville sige næste gang, at ud fra det personen siger at din hund skal have at spise, så er det vist godt at det er din hund og ikke dennes.
Jeg har selv en hund som ikke vil tage på, og ved hvor sårrende det kan være hvis folk siger: Nårh får du ikke noget mad hjemme, eller sulter din mor dig. Jeg ved hvad han får at spise, og han kan ikke få bedre kvalitetsfoder. Men har med årene lært at lade det flyve gennem hovedet og ud igen...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 106
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Be din nabo passe sig selv ? og sig du har snakket med din dyrlæge som mener din hund er som den skal være !
Hunde i den alder har tendens til at se sjov ud fordi de vokser (:
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
Dog får hvalpene Den der giant Puppy, og kommer først på junior som 8 mdrs:-)
feb 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 242
Jeg har arbejdet et sted hvor vi lavede hundemad og har snakket med dyrlæger som var med til at lave hundemad og de siger, at menneske mad slet ikke er godt for en hund!
Og hvis de får dårlig foder vil de også skide mere end hvis de får kvalitets foder.
Og din hund lyder da ikke til at være underernæret.
mar 2008
feb 2011
Køber dog selv noget til 500kr for 15kg
mar 2008
Naboen har fået afvide deres hunde skal tabe sig de er for FEDE og det er både den hund de har på 2 år som er en schæfer/malamutblanding og den på 8 mdr der er schæfer/lab blanding
feb 2011
De ved meget mere om det!!
min nabo mener jeg sulter min hvalp