770 visninger
|
Oprettet:
marie (prinsesse mor x 2) J
7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
tabe sig.... {{forumTopicSubject}}
jeg vil gerne tabe 50 kg ( skal tabe 50 kg for at være normalvægtig) men har ikke en bmi der er høj nok til operation og har fået at vide at få at komme i betragtning til operation skal man bevise man kan tabe 10% selv...så er jeg "slet ikke tyk nok" til operation..... men jeg kan ikke tabe 50 kg selv- har prøvet 100 gange og det ender altid med jeg vejer mere end da jeg begyndte
nogen der har et godt forslag? kan da ikke passe jeg skal blive tykkere for at få hjælp
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
men jeg har en veninde som har tabt sig 30 kilo bare ved at lægge sin kost om så hun spiser efter vægt-vogterenes point-system..
Jeg vil helt klart anbefale den måde.. det er nemt og ret let at overskue.. man kan stort set spise som alle andre, man skal "bare" holde øje med hvor meget man spiser.. Prøv at kigge på det, og læs på nettet om folk som har prøvet det..
Min veninde lagde kun sin kost om, hun lavede ikke noget ekstra motion eller noget..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Også hjalp det mig helt vildt meget og gå rundt med min barnevogn når jeg skulle noget mens jeg havde barsel, eller den sidste del af min barsel....
(Har tabt 26,5kg nu siden Nicki kom til :-))
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
(Har tabt 28 kg siden Papaya kom til)
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Ser det der ekstrem fed program på tv3 og tænker at sådan en personlig træner der virkelig er efter en hele tiden kunne hjælpe- men har desværre ikke råd til at ansætte sådan en....
glæder mig til at være færdig med at være gravid og kan måske finde motivationen til at ændre livsstil.... jeg har ikke taget på mens jeg har været gravid- så måske har min hjerne ændret holdning.....
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Jeg er på EasyLife kuren og har indtil videre smidt 6 kilo på 11 dage - og jeg har endda spist en anelse ind i mellem på grund af fødselsdag osv .
Det er en pulverkur som kræver en del disiplin , men den er god til at "booste" din kampgejst da der rent faktisk sker noget ret hurtigt .
Min bedre halvdel er i gang med et projekt over radioen hvor han skal tabe 15 kg på 12 uger - han har allerede efter små 2 uger smidt 7 !
Det virker virkelig og der er en masse online artikler osv man læser hver dag , som også hjælper .
Hilsen Pernille som tog 40+ kilo på under graviditeten og som KUN mangler de sidste 15
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Det virker virkeligt hvis man altså kan holde det ud !
Man skal efter endt kur trappe ud og begynde at erstatte shakes med måltider så end forbrænding kan følge med .
Det kræver self at du spiser ganske amindeligt efterfølgende , ellers tager du jo ganske enkelt på igen !
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
Jeg har i 5 år været overvægtig. Vægten steg fra 63-65kg til 102, pga jeg have det dårligt indeni. Og det er en ond ring, for jo tykkere jeg blev jo værre fik jeg det faktisk. Så har jeg faktisk gået ca 2 år, og haft det meget bedre men vægten blev... Jeg havde alle mulige undskyldninger, og den eneste der kan styre det og gik ud over var MIG SELV:
Nu har jeg siden nytår tabt 20kg-mangler 7kg så jeg kommer ned på 75kg. Jeg er 176cm høj, og kan godt lide at man har lidt former(o: Og de 7 kg kommer af-JA SKU!
Du skal ikke gå på alle mulige og umulige kure- for hvis du vil have de 50kg væk skal du IKKE PÅ KUR...men du skal ændre din LIVSSTIL.
Hvis du har 10 laster, så ændre 1 eller 2 af gangen istedet for at gøre det vanskeligt fra starten! Nu ved jeg ikke hvad dine laster er?
For mit vedkommende kunne jeg spise uanede mængder, altså jeg skulle virkelig mærke efter om jeg træner til mad eller om det er fordi jeg keder mig. Jeg kunne spise 2 store portioner, nu spiser jeg som regel en god portion-nogengange 2. Det kommer lidt an på om vi er i byen og så videre.
Hvor jeg før gerne ville have snoller næsten hver aften, får vi lidt en eller 2 gange om ugen. Ikke de vilde mængder.
Altså jeg nægter som sådan ikke mig selv noget, bare spis mindre end du plejer.
Kroppen er min fremtid, jeg skal bruge den resten af mit liv. Og det jeg hælder i den, har stor indflydelse på hvor længe jeg holder. For mit vedkommende var jeg meget ked af mit udseende, men også hvor mange livsstils sygdomme man kan tiltrække)o: Puha!
Det er hårdt at tabe sig, men for hvert et kilo bliver man sejere og sejere! Og du har viljen inden i dig- du skal bare lære at bruge den(o:
Måske det blev for rodet?
tabe sig....