711 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Børnebidrag fra Faderen"
børnebidrag fra faderen
Godaften piger!! 'Jeg fik igår et brev fra statsamtet at min eks skal betale børnebidrag fra d. 9 dec. 2008 til og med dagens dato og intil hun bliver 18. Der står at hvis han ikke betaler bidrage...
Godaften piger!! 'Jeg fik igår et brev fra statsamtet at min eks skal betale børnebidrag fra d. 9 dec. 2008 til og med dagens dato og intil hun bliver 18. Der står at hvis han ikke betaler bidrage...
Skrevet af: *nu med 2 prinsesser * - 27. jun 2010
Ang. samvær og børnebidrag
Hej alle... Min kæreste og jeg er netop gået fra hinanden.... Så jeg har lige nogen spørgmål til alle jer andre enlige mødre... Jeg har termin d. 10. sep. Hvor meget betaler jeres børns fædre...
Hej alle... Min kæreste og jeg er netop gået fra hinanden.... Så jeg har lige nogen spørgmål til alle jer andre enlige mødre... Jeg har termin d. 10. sep. Hvor meget betaler jeres børns fædre...
Skrevet af: S&S - 12. jun 2009
ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær)
ja min papdatter har nu været på ferie i 14 dage hos sin mor. og de havde nyt det sammen. men der er bare altid problemer når der skal være samvær. så er faderen ik hjemme når hun kommer og aflevere ...
ja min papdatter har nu været på ferie i 14 dage hos sin mor. og de havde nyt det sammen. men der er bare altid problemer når der skal være samvær. så er faderen ik hjemme når hun kommer og aflevere ...
Skrevet af: Heidi - Betinna og lille ny - 1. aug 2011
Spar penge på din forsikring
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 264
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 264