{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

hvor går grænsen? {{forumTopicSubject}}

Hvor skal jeg begynde...

Mig og kæresten har gjort det, at efter vi fik vores søn, har vi glemt hinanden... Vi prøvede ikke at lade det ske, men det skete... Vi har mistet følelserne for hinanden, ingen kærtegn, søde ord eller kærlighed i det hele taget...
Vi er blevet sammen til nu, fordi vi håbede vi kunne få det op at køre igen, især nu vi er en familie... Men, jeg har begået den fejl, at der jeg studerer, har jeg flirtet med en, meget uskyldigt, søde blikke, sjov med hinanden, og søde ord.. Det varmede, og min selvtillid blev større... Det var ikke selve fyren jeg faldt for, det kunne ha været hvem som helst som gav mig den opmærksomhed, for det var følelsen jeg flirtede med... Elsker min kæreste, og kunne aldrig finde på at gøre noget fysisk utroskab, men har selvfølgelig brudt en grænse her! smiley
Nu er vi på det stadie hvor vi ikke orker at kæmpe mere, for ingen af os føler det vi havde var værd at bygge på....
Jeg har brudt hans tillid, men er jeg virkelig så dårligt et menneske, som han får mig til at føle, og som jeg gså selv føler mig som...
Årrrh...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor går grænsen?
  • #1   12. okt 2011 Jeg prøvede det samme med min eks.
    Der var slet ikke noget med følelser tilbage, men bare en hverdag.
    Jeg savnede det og fik rigtig dårlig selvtillid.
    Det endte også med at jeg småflirtede med en fra mit arbejde - uden der var mere i det!
    Men ja, det blev ikke bedre med ham og mig og jeg valgte at gå fra ham. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort! Jeg fik SÅ meget selvtillid de efterfølgende måneder, og alt faldt bare på plads for mig ..

• #2   12. okt 2011 Nej, det er du bestemt ikke.

Du har på ingen måde været utro, og det er jo ikke fordi du er interesseret i ham fyren - vi allesammen har brug for kærlighed, jeg ser det som en lille uskyldig flirt smiley

• #3   12. okt 2011 Jeg ved helt sikkert hvordan du har det. Det havde længe gået skævt mellem
    Mine børns far og jeg, og lige pludeselig var der den fyr som smilede til mig, gav mig komplimenter , ja bare gjorde ting som
    Gjorde jeg fik sommerfugle i maven, jeg var ikk sammen med ham
    Og ku aldrig drømme om det imens jeg var sammen med min børns far, det endte så med at vi fra hinanden og jeg så begyndte at se den fyr og var sammen med ham, men efter noget tid fandt jeg ud a at det var pga den her fyr eller fordi jeg vat forelsket i ham, han var bare lige den der gav mig den opmærksomhed jeg manglede , og det var åbenbart nok. Begyndte så at de børnenes far igen og ku enlig ikk undvære så vi sammen igen efter et års pause og venter vores 3 barn sammen, og det går meget bedre mellem os.. Så ved 100 hvordan du har det. Håber du finder den bedste løsning for jer

• #5   12. okt 2011 Nej synes bestemt ikke du er et dårligt menneske, men synes det for dårligt at I ikke har tid til at fortælle hinanden hvor dejlige, smukke, fantastiske I er. selvom jeg har en kæreste der er landmand og vi ikke ser hinanden meget i sæsonerne, så husker vi altid hinanden og jeg tage også nogen gange med ud og køre traktor, så tager jeg bare mine bøger med, og han elsker når jeg er med ude at køre smiley men hvis det var ville jeg kæmpe med alt hvad jeg havde, og tage til terapi osv smiley alt der kunne hjælpe os smiley

• #7   12. okt 2011 Nej du er ikke et dårlig menneske, min grænse går ved at SMS snakke sammen i telefon og fysisk.. Men hvis i ikke vil kæmpe for det er det jo at fra hinanden... Jeg har haft en periode hvor vi var mere venner end kærester og også overvejede at sådan ville jeg ikke leve mit liv, nu bliver Viktor passet med overnatning 1 gang om mdr... Og der laver vi ting sammen for os for at finde knisten som kærester igen smiley

• #8   12. okt 2011 Jeg synes at det er forkert at flirte med andre, men når det så er sagt så har vi alle brug for at føle os attraktive og følelsen af at andre synes man er spændende. Og hvis din kæreste ikke har vist dig interesse så kan jeg godt forstå din handling, og det gør dig bestemt ikke til et dårligt menneske! Vi har alle brug for opmærksomhed på den ene eller den anden måde

• #9   12. okt 2011 grænsen går her

(link fjernet)

>:-)

• #10   12. okt 2011 men hvor meget mere er der u det end at gå fra hinanden, du skriver jo ingen af jer har nogen føelser

• #11   12. okt 2011 Jeg synes I skal sætte jer ned og snakke om det. Fortæl ham hvordan du har det. Tag en god fornuftig snak derfra, og bliv enige om en god løsning. Du bestemt ikke et dårligt menneske. Vis ham evt. dette indlæg:-)

• #12   12. okt 2011 Jeg må jo så modsige alle de andre.. jeg syntes overhoved ikke det iorden det du har gjort, slet ikke, langt fra.. enden du havde begyndt at flirte med andre, så burde du ha gjort det forbi med din fyr, jeg ser sådan på det, at hvis du har lyst til at flirte med en anden så er du nok ikke sammen med den rigtige.. smiley

• #13   12. okt 2011 Kan godt følge dig, alle har brug for at blive bekræftet engang i mellem, og hvis du ikke er blevet det af din kæreste, men af en anden fyr, ja så "leger" man måske lidt med på den, da det er rart at få komplimenter fra en anden..

Kender det også godt selv.. Efter vi har fået barn, har vi dælme os sku kæmpe for det her forhold, jeg blev gravid efter vi havde været sammen i 2 måneder, så det har os været hårdt og til tider meget praktisk i forholdet.. Så glemmer man altså lidt hinanden, så ved hvordan du har det...

Hvis du siger ingen af jer har følelser tilbage, så er der måske ikke så meget andet at gøre, end at gå fra hinanden, og så se hvordan det så er mellem jer?

Held og lykke med det hele, håber I finder en god løsning smiley

• #14   13. okt 2011 Tusind tak for alle jeres svar...

Kan godt se jeg har leget lidt med ilden, og nok også trådt på min kærestes grænser, uden at vide hvor hinandens grænser er... smiley
    Jeg ved jeg har såret ham, og det er det som gør mest ondt, for det har aldrig været hensigten! Jeg har set det lidt som at samle appetit ude, selvom det måske lyder kynisk, så hjalp det faktisk, for når jeg kom hjem, var det jo min genfundne selvtillid jeg brugte på min kæreste...

Pt er det som om min kæreste vil gnide salt i såret... han kan ikke finde ro, og vil ha at jeg skal "lide" som han gør... Så jeg går hvileløst omkring, og bare venter på hvad han har tænkt sig at gøre for at hævne sig, og jeg er lidt ligesom ovre det punkt, og vil egentlig bare have afsluttet forholdet, da jeg ikke vil leve sådan her...

Nu hvor jeg har svigtet hans tillid, er det som om at selvom det har været skidt i laaang tid, så kan jeg ikke tillade mig at snakke om det, for lige nu er det "kun" min fejl der bliver fokuseret på... smiley

Og jeg er såå frustreret...

• #16   13. okt 2011 Er fuldstændig enig med det Eva skriver..
    Hvis han så hævner sig, så stopper det jo måske aldrig, nej sådan kan man ikke leve i et forhold, hvis man bare går og "venter" på det smiley

Kommentér på:
hvor går grænsen?

Annonce