{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Søge nyt job? {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo skolelærer, og jeg ELSKER at være på den skole hvor jeg er nu.. Elsker mine kolleger, mine elever og ja, alt hvad der er derude..
MEN, den ligger 30-45 min kørsel fra vores bopæl, og når nu bettemanden kommer, kan jeg godt se at vi måske får svært ved at få en hverdag til at hænge sammen. Min husbond arbejder nemlig også ca. 45 min væk fra bopælen og er først hjemme ved 17-tiden på hverdage..
Jeg overvejer derfor om jeg skulle søge nyt job tættere på hjemmet, men tiderne er jo barske, og jeg ville et eller andet sted også være ked af at skulle stoppe det sted jeg er nu..
Alternativet er, at bettemanden bliver hentet relativt sent alle dage, og skal afleveres tidligt, nu kender jeg jo ikke mit kommende skema, men har 25 lektioner ugentligt plus møder osv..
Kan I godt få det hele til at gå op i en højere enhed med at få hentet, bragt osv. med to fultidsstillinger?
Jeg regner med at få indregnet noget barsel i mit skema, sådan at jeg får en ugentlig fridag når jeg starter igen, men det er jo ikke sikkert det kan gå op..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søge nyt job?
Kommentér på:
Søge nyt job?

Annonce