forvirret - sygehus {{forumTopicSubject}}
hmm..
Var til kontrol med supermanden i torsdags på randers sygehus. Inden vi forlader lægen siger hun at vi skal huske at få kørselsgodtgørelse inden vi kører hjem. Men vi glemte det alligevel - dumme os..
Men så skrev jeg lige en mail til Randers om det stadig kunne gøres, bare over mail.
Har så fået svar idag, at de vil sende os en check med kørselsgodtgørelse, men at de fremover IKKE vil udbetale kørselsgodtgørelse når vi kom til Randers, da vi ikke hører under region midt, men at de gerne ville behandle Felix, da vi har frit sygehus valg..
Men så er det jeg er en smule forvirret..
Både fordi lægen sagde vi skulle huske, at få kørslesgodtgørelse - det er godt nok ikke hendes speciale og kender måske ikke reglerne.
Men også fordi det eneste JEG har VALGT er horsens sygehus, som fødested og der hører Randers børneafdeling til.
Havde jeg valget imellem Randers og Kolding børneafdeling, så havde jeg jo valgt Kolding, da vi stod i situationen, men havde ikke valget.
Så er det mig der har misforstået det eller har damen der skrev til mig bare ikke forstået situationen?
Vi har 100 km. hver vej til Randers.
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
forvirret - sygehus