{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Min far døde idag.. Hva nu? {{forumTopicSubject}}

Ja min far døde her til morgen. Han villa ha blevet 62 søndag. Nu mit spørgsmål hva siger jeg eller forklare Oliver der at han morfar ikke er her mere. Fik en bog af bedemandsminers men syntes den var mere til større børn. Oliver bliver 4 snart. Sagde til ham at morfar er oppe i himmelen også spurgte hn bare hvordn han kunne kommer der op til ham. Bum hva nu ? Han viste godt min far meget syg. Så nu står jeg i et stort dilemma syntes jeg . Håber i km hjælpe mig med hvordan jeg kan gribe det an.. Forsat go aften derude

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min far døde idag.. Hva nu?
  • #1   24. feb 2012 puha jaa..

Kan du ikke fortælle ham at morfar er fløjet op til himlen med vinger, og når oliver ikke har nogle vinger kan han ikke flyve op til ham, men at i kan sidde sammen og vinke op til morfar og snakke til morfar oppe i himlen ?

• #2   24. feb 2012 For det første , så er jeg rigtig ked af derpå dine vegne !

For det andet synes jeg ideen om at de bliver stjerner på himlen er super sød .

• #3   24. feb 2012 Jeg ville bare sige det som det er.
    At han godt viste at morfar havde været meget syg og nu var han død og kommet op i himlen.

Vi snakker helt almindeligt om død herhjemme og kian bliver først fire midt i marts.

• #5   24. feb 2012 jeg kondolere... Og jeg ville også bare sige det som det var. Vi snakker også helt almindelig om døden her hjemme med vores børn (3,4,5) De ved feks. godt at vi engang skal dø og dem selv men har selvfølgelig sagt at vi ikke hvornår men man tit gør det når man er meget gammel.

• #6   24. feb 2012 Ja det med døden tager vi os helt naturlig her hjemme. Men jeg vil bare gøre ham bange med hensyn til når man er syg at man så skal her fra.

• #7   24. feb 2012 forklare ham hvorfor og nu er han en engel som beskytter ham... sådan forklarede vi det til mine niecer og nevø da min far døde for 11mdr siden. min niece på 4½år var med og det gjorde hun forstod det bedre og hjalp faktisk min mor meget at have hende på armen....

det gør mig ondt at du har mistet din far. mistede min 7uger før termin og jeg stod med alt og skal nu forklare at deres morfar er i himlen nu....

• #8   24. feb 2012 Det gør mig ondt:( Jeg mistede selv min far sidste år. Jeg har sagt til min søn at morfar er i himlen og så besøger vi hans gravsted når vi skal hilse på ham. Men han kan faktisk ikke huske ham, han var lige fyldt 3 år ugen før.

• #9   24. feb 2012 jeg kondolere..

jeg forklaret vores af oldemor var meget syg og døde. når man dør kommer man op på himlen og bliver en stjene om aften var vi ude og vælge en stjerne der var hende og den vinker vi tit til og de ved han har det godt der oppe

• #10   24. feb 2012 Det gør mig rigtig ondt at høre med din far, det at miste nogen man har kært er det værste man kan blive udsat for i livet.

Da vi mistede vores farfar her i september fortalte vi nicklas at oldefar var blevet til en stjerne og at han var oppe i himlen. Nicklas er lige fyldt 3 i januar og når han ser stjernerne nu så siger han at der er olde oppe.

• #11   24. feb 2012 Det vil jeg prøve. Min far skal brændes og strøes ud over vandet så vi får ikke et gravsted vi sån kam gå hen til. Men har bestemt mig for at lave et sted til os som vi kan besøge og ligge en blomst og sån. Ved ikke hvad i mener om sødet?

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #13   24. feb 2012 Jeg har lige mistet min moster. Victoria var meget tæt på hende og så hende som en bedstemor.
    Det vi har gjort er og fortælle at hun meget syg hvilket hun også havde set. Vi fortalte hende at D var så syg at hun godt kunne dø. Victoria havde nogle spørgsmål som vi har svaret ærlig på hele vejen igennem men uden at gøre døden til noget farligt. Victoria tegnede nogle tegninger som hun sendte med på den sidste rejse og har været oppe ved gravstedet for at sige farvel.

Jeg er ked af det på dine vejne og kondolere

Kommentér på:
Min far døde idag.. Hva nu?

Annonce