{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Råd i familien (lang) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bliver lige nød til at komme ud med det...

Min kæreste har 2 andre brødre hans far har haft ejet firma og masser af lejlighed og skov( en mand med penge ) deres mor døde for 9-10år siden og der er kommet en anden dame ind som har været der i 8-9år nu. Min kæreste har tage godt imod hende lige som hans brødre har det. Men min kæreste bliver mere og mere holdt ude af familien, i sommers skulle vi købe en bagdør og en fordør af hans far (som har et snedike firma) vi skulle selvfølgelig betale fuld pris... men så hans brødre har fået vinduer og dører til deres lejlighed og rækkehus.. og hver gang vi spørge hvad de har givet for det kan de ikke komme med et svar, ja vi tror så de har fået dem foræret ellers viste de prisen vi kender vores pris på vores døre 16000kr. MIn kæreste er den ælste så de andre har altid fået i hoved og røv..
Så i sidste weekend var vi nede ved min kærestes farmor sammen med den bitte og, så kommer michaels far og damen ind... så siger hans dame.. ja de havde fundet en ny bil til os , den kostede KUN lidt over 100.000kr når ja siger michael betaler i den? (grunden til hun sagde det er fordi vores er en veteran og tit i udu) men vi har ikke planer om en ny bil da vi har mange andre ting der skal betales.. så mente hun vil skulle sælge vores lejlighed so vi lejer ud... og det vil vi ikke... pga det er en opsparing og det kommer os til gode senere.. vi har hus og sidder lidt hård idet, men ikke mere end vi kan klare det... men det er som om hun vil bestemme hvad vil s´kal og ikk skal med vores penge.. først vil hun have vi køber bil og så vil hun have vi skal sælge lejligheden ØHHHH jeg står som et stort spørgsmålstegn!!!!

Så fik min kæreste nok og sagde vi ikke kom med ud og spise på fredag (da han har inviteret hele den lille familie ud og spise , altså hans far) så blev de bare uvenner og nu har han sagt han ikke skla komme her mere, men som michael sagde vi kommer ikke til at savne noget alligevel, da de aldrig kom og så til vores datter.. så nu er de bare uvenner. og jeg har det bare ikke godt med det... Nu her ringede michaels farmor, hvorfor jeg ikke var kommet her i weekenden (plejer at besøge hende engang hver weekend) så kunne jeg bare ikke holde tårene tilbage da det virkelig går mig rigtigt meget på.. men hun er typen der aldrig har sagt noget eller fået lov til at sige noget, så selvom jeg håbede på det kom videre til min kærestes far gør det nok ikk..
Jeg har snakket med Michael om det , men han gir sig ikke og vil ikk gå hen til sin far. og hans far er lige så stædig.. Så michael bad ham holde sig væk, han køb hverken til fødsel eller barnedåb , fødselsdage eller noget...
Øv er så ked af det, for de straffer ikke kun hinanden men også mig og vores datter... og den nye der kommer.. ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg kan jo intet gøre.
Men det er rigtigt nok hans far er ikk lige den der kommer og heller ikke den der har hjulpet mest ,ed at passe vores datter eller noget

skulle bare ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd i familien (lang)
Kommentér på:
Råd i familien (lang)

Annonce