{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Aner ik hva jeg ska {{forumTopicSubject}}

Jeg begyndte på vuc hf i januar, desværre har vi siden oktober rendt ind i den ene sygdom efter den anden, og har derfor allerede nu en del fravær smiley

Jeg har oveni det fået svært ved at komme i skole og sys slet ik jeg er motiveret, jeg har allermest lyst til at ligge under dynen og gemme mig fra om verdenen..

Har snakket med en af skolens lærer og vejleder, for min lærer spurgte om fjernundervisning ku være noget, men det sys vejlederen på ingen måde ikke, da jeg havde været på fjernundervisning sidste år..

Hmm.. nu ved jeg ik om jeg ska stoppe og gå på kontanthjælp eller hva dælen jeg skal smiley

Beklager det blev lidt langt, sku bare lige ud med det her..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aner ik hva jeg ska
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #1   5. mar 2012 Jeg vil aldrig aldrig opfordre folk til at gå på KH!!!!!
    Syntes du skal snakke med din læge og evt blive henvist til en psykolog. Måske det kunne hjælpe dig? Syntes (ud fra det du skriver) det kunne lyde til der lå noget andet bag. Tænker på din lyst til bare at ligge i sengen under dynen, væk fra det virkelige liv.


  • #2   5. mar 2012 Carina: Nej det ønsker jeg jo dybest set heller ikk for ved hvilket bøvl det er her i kommunen.. Ja, jeg vil bare ha skiftet læge først, da min nuværende læge ikk tager kvinder seriøst (flere kvinder har skiftet på grund af ham) Han bagatalisere alle kvinder der kommer ind til ham..

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #3   5. mar 2012 Så har du jo allerede en slagplan smiley Afsted med dig... smiley
    Syntes, som Tajanna skriver, at du skal få vendt din hverdag rundt.. Brug evt dine børn som motivation? Det er deres fremtid du skal sikre.. Og alle ved jo at KH ikke er vejen frem,


  • #4   5. mar 2012 Tajanna: Det prøver jeg virkelig os, de morgener hvor jeg er kommet afsted tænker jeg "det her er godt for dig Lene, godt du kom afsted" desværre ryger den gejst lige så snart timen begynder.. Jeg VIL virkelig gerne have den HF så jeg ka komme videre, men ja lige nu har jeg bestemt ik gejsten og føler ik jeg ka overskue endnu en skolegang med mega kamp..

  • #5   5. mar 2012 Det er desværre en ond cirkel, du er kommet ind i. Det med at gemme sig under dynen er ikke et godt tegn. Og en masse fravær bidrager desværre bare til at motivationen bliver ringere. Jeg har været samme sted.

    Du er nødt til at snakke med lægen, og gerne hurtigst muligt! Det er bedre at ta det i opløbet, før du ender, hvor jeg var smiley


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   5. mar 2012 Den følelse du har, tror jeg alle har ind imellem, uanset hvad de er i gang med, drømme udd. drømme job osv...
    Tror "bare" du er ramlet i et sort hul... Og den må du bare kæmpe igennem smiley


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #7   5. mar 2012 Charlotte 10+ *syntes godt om*

  • #8   5. mar 2012 Mange tak for jeres søde ord, det har givet mig et andet syn på tingene og jeg vil ha den skide HF nu, har snakket lidt med kæresten, han synes os jeg ska forsætte og vil støtte mig alt hva han kan..
    Så nu ska der skiftes læge også må jeg se hva den nye læge mener, i den her uge har min nuværende læge ferie, så jeg ka komme til en anden læge i den her uge smiley

    Tak søde piger for jeres hjælp smiley


  • #9   5. mar 2012 Jeg vil os smut til læge med det, regner med at få en tid i den her uge, for det bekymrer mig og jeg har os svært ved at sove, og jeg har aldrig haft svært ved at sove før..

    Jeg sys selv jeg er godt ude, og i dag tog jeg datteren og hunden med på en skov tur hvor vi så rådyr osv, det gav et rigtig godt kick smiley

    Nå jeg kommer på skolen tænker jeg positivt, men kan som skrevet før, godt miste gejsten lidt, for jeg er en meget stille og genert pige...

    Har snakket med kærsten og jeg har derfor valgt og kæmpe så jeg ka få den HF..


  • #10   5. mar 2012 Hov, forresten - hvis du ikke allerede tager D-vitamin, så vil jeg råde dig til at begynde. Det kan virkelig gøre underværker for humøret smiley

  • #11   6. mar 2012 Charlotte 10+: okay, det vil jeg da prøve så smiley

Kommentér på:
Aner ik hva jeg ska

Annonce