spørgsmål om forsikring {{forumTopicSubject}}
Sidder med en rigtig øv føgelse lige nu. For en måned siden faldt jeg over mine egen ben og knuste i faldet mine mors briller som lage på et bord som jeg tager fra ved. Har i dag fået af vide fra gf forsikring at de ikke dækker denne skade. Er forsikret i alle ende og kanter og betaler en god pris for min forsikring. Men de siger det er sket ved.en uheld så de vil ikke dække. Nu er anden gang de ikke vil dække ulykker der er sket i hjemmet. For 3 år siden sprang.mit tv bord i glas så mit helt nye tv blev total smadret.. Dette ville de heller ikke dække. Selv om mit.tv vejede 12 kg og mit tv bord skulle kunne løfte 18 kg. Så lige nu er jeg.uforstående over for dette. Har forsikringen ret i det de skriver.. Eller burde vi ikke kunne få erstatning for min mors briller
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Hvis det er sket hjemme hos DIG, så er din mor kommet på UANMELDT besøg, og du kommer til at smadre hendes briller ved et uheld. Det burde de altså dække...
Sker det hjemme hos din mor, så kender jeg ikke helt reglerne. Men vil mene at din ansvarsforsikring her også skal dække, hvis du er kommet uanmeldt.
nov 2009
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
nov 2009
Det ekstra dækning er ved skade på egne ting, hvor personer i husstanden er uheldige med.
Når det er en andens ting, så burde ens ansvarsforsikring dætte - den der er en del af ens indbo.
nov 2009
spørgsmål om forsikring