952 visninger
|
Oprettet:
Glad for sig selv? {{forumTopicSubject}}
Inspireret af noget andet, så synes jeg der er rigtig mange der er kede af deres krop, vil opereres og der er rigtig mange der får lavet bryster osv..
Hvordan kan det være, at det er blevet sådan at man skal være total perfekt for at man kan acceptere sig selv?
Jeg har da selv dage hvor jeg kan sige jeg er for fed, mit hår er grimt men ellers synes jeg ikk jeg tænker sådan over det =)
Dette er en debat, og tilsvining af andres holdninger og ønsker accepteres ikke denne tråd, så hold den gode tone, og kom og vær med =)
God dag =)
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Jeg ska ha dem lavet når pengene og tiden er til det. , jeg har også snakket med egen læge om maveskindet .
Jeg ved ikk om jeg higer efter det perfekte men jeg vil i det mindste bare være tilfreds
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Men min mave er heller ikk hvad den var før den er blød og ikke stram. jeg vejer lidt for meget mine bryster er mindre end før... men synes bare ALLE snakker om kure, og opstramning og træning osv...
Er det fordi det er ved at være sommer eller ?
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
Jeg har altid haft store kasser og været død træt af dem, gad godt ha sådan små faste nogle men men men jeg regner med bette mand kan suge dem lidt mindre, alle med små bryster kan jo få div bh er med hjælp osv så dem vil jeg heller ha.
Jeg er heller ikke særlig høj og vejer ca en 10 kg for meget.... Jeg gad godt jeg turd og havde pengene til at få det rettet, men jeg hverken tør eller har pengene så det sker ikke......
Jeg tænker tit på at jeg ikke gidder spilde mit liv på at tænke så meget over det, for hvad er det som virkelig tæller her i livet, det er det som du er glad for og de tider hvor du bare sidder og kigger ud og bare er lykkelig inden i for noget du har lavet eller oplevet eller andet.... Tænk en gang folk i fattige lande de kan sgu godt være lykkelige nogle tykke mennesker kan også være lykkelige...... Det vil jeg også være uden alt det stræben efter det perfekte.... For det som er perfekt, det er det som tv'et viser os og ville det i virkeligheden være fedt hvis vi alle lignet hinanden 100%?
Fru Nøhr husk, vi kan nemt bytte, til hver en tid
MM
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg har været vant til en ung sprød krop og det vil jeg da have igen!!! Men jeg er ikke utilfred for jeg ved jeg er en pæn pige, med en pæn krop - jeg vil bare gerne være tæt på en perfekt krop i hvert fald så perfekt som jeg føler mig indvendigt!
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Jeg syntes dog godt jeg kunne tabe nogle kilo, men det er ikke noget som genere mig eller noget som helst..
jeg er glad og lykkelig sammen med min kæreste og snart også min søn, også betyder det andet egentlig ikke helt så meget.. Så længe min kæreste stadig syntes jeg er smuk og tiltrækkende, så er jeg egentlig glad og tilfreds
Jeg tror det er blevet et must at være "perfekt" fordi man netop kan gøre så mange ting så nemt.. også stiger kravene bare i dagligdagen til at man gør mere og mere ud af sig selv udenpå i stedet for at gøre mere for sig selv indeni
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Til gengæld har jeg en mand og en datter der elsker mig for den jeg er, trods 30 kgs overvægt, strækmærker og lår der er blevet siamesiske...
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
- Jeg ville gerne strækkes ud, så jeg blev bare 10 cm. højere
- Min næse er for mærkelig og spids
- Min hud i ansigtet er træls
- Mine fødder er grimme
- Mine bryster for små
- og mit hår er for tyndt, fladt og kedeligt
MEN, jeg er ikke interesseret i hverken plastikoperationer eller lignende. Jeg har ganske enkelt bare accepteret, at det er sådan, jeg ser ud. Jeg er overbevist om, at hvis jeg havde været single, så havde situationen set anderledes ud, men i og med at jeg har haft kæreste stort set altid siden jeg var 15, er jeg kommet til den konklusion, at jeg da for pokker MÅ gøre et eller andet rigtigt.
Det hjælper mig at skubbe det væk ved at fokusere på min personlighed i stedet for. Min kæreste er tilfreds, og jeg kan stadig få den bekræftelse, jeg har behov for, når jeg er i byen eller af nære kammerater. Så jeg gider ganske enkelt ikke bruge min tid på at være ulykkelig pga. dét. Jeg har verdens dejligste kæreste og de skønneste mennesker omkring mig - det er nok (i hvert fald indtil næste hårkrise eller lignende melder sig )
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Ellers er jeg godt tilfreds med mig selv. Jeg tror at man bliver nød til at acceptere sit udseende som det er - for virkelig at kunne elske sig selv
nov 2011
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 53
nov 2011
Men synes os du skal få undersøgt muligheden for at få det fjernet!
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 53
Glad for sig selv?