{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Tilmeldt:
25. nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

Glad for sig selv? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af noget andet, så synes jeg der er rigtig mange der er kede af deres krop, vil opereres og der er rigtig mange der får lavet bryster osv..

Hvordan kan det være, at det er blevet sådan at man skal være total perfekt for at man kan acceptere sig selv?

Jeg har da selv dage hvor jeg kan sige jeg er for fed, mit hår er grimt men ellers synes jeg ikk jeg tænker sådan over det =)

Dette er en debat, og tilsvining af andres holdninger og ønsker accepteres ikke denne tråd, så hold den gode tone, og kom og vær med =)

God dag =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for sig selv?
  • #3   28. mar 2012 Jeg har været led og ked af mine bryster siden de kunne kaldes for det . Altså de sidste 9 år . En graviditet og en vægtstigning på 45 kg gjorde den ikk kønnene .

    Jeg ska ha dem lavet når pengene og tiden er til det. , jeg har også snakket med egen læge om maveskindet .

    Jeg ved ikk om jeg higer efter det perfekte men jeg vil i det mindste bare være tilfreds smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   28. mar 2012 S og lærke>> Hvor er det flot du har tabt dig så meget.. Og lig med hensyn til hængende maveskind kan jeg nu godt forstå det..

    Men min mave er heller ikk hvad den var før den er blød og ikke stram. jeg vejer lidt for meget mine bryster er mindre end før... men synes bare ALLE snakker om kure, og opstramning og træning osv...

    Er det fordi det er ved at være sommer eller ?


  • #6   28. mar 2012 Fru Nøhr. Jeg må altså bare lige skrive, at jeg syntes du er køn! smiley håber det er ok jeg skrive det, for det mener jeg virkelig.

    Jeg har altid haft store kasser og været død træt af dem, gad godt ha sådan små faste nogle men men men jeg regner med bette mand kan suge dem lidt mindre, alle med små bryster kan jo få div bh er med hjælp osv så dem vil jeg heller ha.

    Jeg er heller ikke særlig høj og vejer ca en 10 kg for meget.... Jeg gad godt jeg turd og havde pengene til at få det rettet, men jeg hverken tør eller har pengene så det sker ikke......

    Jeg tænker tit på at jeg ikke gidder spilde mit liv på at tænke så meget over det, for hvad er det som virkelig tæller her i livet, det er det som du er glad for og de tider hvor du bare sidder og kigger ud og bare er lykkelig inden i for noget du har lavet eller oplevet eller andet.... Tænk en gang folk i fattige lande de kan sgu godt være lykkelige nogle tykke mennesker kan også være lykkelige...... Det vil jeg også være uden alt det stræben efter det perfekte.... For det som er perfekt, det er det som tv'et viser os og ville det i virkeligheden være fedt hvis vi alle lignet hinanden 100%?

    Fru Nøhr husk, vi kan nemt bytte, til hver en tid smiley

    MM


  • #8   28. mar 2012 Jeg var vild med min krop da jeg var 16 år og den var helt igennem perfekt, så begyndte jeg på ppiller og mine bryster voksede 2 str. og mere ville have mere, så derfor fik jeg dem lavet som 19 årig, og igen varjeg HELT perfekt - en graviditet og amning har intet godt gjort for mine bryster og det bliver sikkert ikke bedre efter denne omgang heller.. Så de skal helt sikkert laves igen om 1½ også kunne det godt være jeg skulle begynde at træne lidt så min krop bliver lidt stram igen!

    Jeg har været vant til en ung sprød krop og det vil jeg da have igen!!! Men jeg er ikke utilfred for jeg ved jeg er en pæn pige, med en pæn krop - jeg vil bare gerne være tæt på en perfekt krop i hvert fald så perfekt som jeg føler mig indvendigt! smiley


  • #9   28. mar 2012 Jeg har det faktisk okay med mig selv.. smiley
    Jeg syntes dog godt jeg kunne tabe nogle kilo, men det er ikke noget som genere mig eller noget som helst..

    jeg er glad og lykkelig sammen med min kæreste og snart også min søn, også betyder det andet egentlig ikke helt så meget.. Så længe min kæreste stadig syntes jeg er smuk og tiltrækkende, så er jeg egentlig glad og tilfreds smiley

    Jeg tror det er blevet et must at være "perfekt" fordi man netop kan gøre så mange ting så nemt.. smiley også stiger kravene bare i dagligdagen til at man gør mere og mere ud af sig selv udenpå i stedet for at gøre mere for sig selv indeni smiley


  • #10   28. mar 2012 jeg ser mig bare så lidt i spejlet som muligt, springer i flyverskjul når folk kommer med deres forbandede kameraer, så behøver jeg ikke tage stilling til om jeg er perfekt eller ej...

    Til gengæld har jeg en mand og en datter der elsker mig for den jeg er, trods 30 kgs overvægt, strækmærker og lår der er blevet siamesiske...


  • #11   28. mar 2012 Jeg har mange ting, jeg gerne ville ændre, hvis jeg kunne.

    - Jeg ville gerne strækkes ud, så jeg blev bare 10 cm. højere smiley
    - Min næse er for mærkelig og spids
    - Min hud i ansigtet er træls
    - Mine fødder er grimme
    - Mine bryster for små
    - og mit hår er for tyndt, fladt og kedeligt

    MEN, jeg er ikke interesseret i hverken plastikoperationer eller lignende. Jeg har ganske enkelt bare accepteret, at det er sådan, jeg ser ud. Jeg er overbevist om, at hvis jeg havde været single, så havde situationen set anderledes ud, men i og med at jeg har haft kæreste stort set altid siden jeg var 15, er jeg kommet til den konklusion, at jeg da for pokker MÅ gøre et eller andet rigtigt.
    Det hjælper mig at skubbe det væk ved at fokusere på min personlighed i stedet for. Min kæreste er tilfreds, og jeg kan stadig få den bekræftelse, jeg har behov for, når jeg er i byen eller af nære kammerater. Så jeg gider ganske enkelt ikke bruge min tid på at være ulykkelig pga. dét. Jeg har verdens dejligste kæreste og de skønneste mennesker omkring mig - det er nok (i hvert fald indtil næste hårkrise eller lignende melder sig smiley )


  • #12   28. mar 2012 hmmmm altså nu kan jeg absolut kun tale for mig selv og jeg ønsker bestemt ikk og være perfekt. når det så er sagt har jeg nogle rimelig store bryster som ejg er ked af både fordi de hænger meget og jeg kan ikk gå i fks hogm og købe bhér da de ikk har i min str... så jeg ville enormt gerne ha en reducering og tilretning af mine bryster.... og jooo jeg ville da også gerne ha gjort noget ved maven men så må jeg bare tage mig sammen til og tabe mig lidt og lave en masse mavebøjninger så den an blive strammet op.... men nej for mig er der gode årsager til mit ønske... min bryster giver mig mange rygsmerter bla. og er en psykisk plage også

  • #13   28. mar 2012 Jeg kunne godt nok godt tænke mig at få lavet mine bryster, ikke større, måske bare lidt mere faste smiley Og jeg kunne også godt finde på at få det gjort, når jeg har fået de børn jeg skal have smiley

    Ellers er jeg godt tilfreds med mig selv. Jeg tror at man bliver nød til at acceptere sit udseende som det er - for virkelig at kunne elske sig selv smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   28. mar 2012 Kan godt forstå hvis man virkelig har fysisk men af det, men ellers må jeg ærlig indrømme jeg har svært ved det... Men hvem ved en eller anden dag er det mig der sidder og ønsker mig plastik bryster =)

  • #15   28. mar 2012 Når jeg kigger på mig selv i spejlet (med tøj) synes jeg, jeg er pæn, men nøgen ikke så køn. Så kan jeg godt synes det alle piger tænker om sig selv, stor røv, store lår, appelsnhud osv osv. Men når så min kæreste roser min krop og siger jeg er den flotteste og skønneste pige her på jorden, så forsvinder det hele, og alt hvad jeg synes er lige meget. Jeg synes det der er noget værd er hvordan du føler dig til daglig, og ikke nøgen foran et spejl smiley Alle, selv dem vi synes er smukke, føler sig ikke sexede nøgen foran spejlet... smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #18   28. mar 2012 Okay jeg må tage lidt af det i mig, kan godt forstå du er ked af din mave og håber ikk det gør dig ked af det jeg skriver det..

    Men synes os du skal få undersøgt muligheden for at få det fjernet!


  • #19   28. mar 2012 Jeg vil rigtig gerne ha lavet mine bryster når der bliver penge til det... Det er noget jeg har villet i maaaange år, der de er for små (en lille a-skål) og det påvirker min selvtillid rigtig meget og har gjort det siden de ikke voksede længere.. Jeg bliver snart 24, og jeg ser ingen grund til ikke og få det gjort når jeg er så utilfreds med dem smiley Jeg glæder mig til at få dem lavet, så jeg kan få en bedre selvtillid, for er ret sikker på det ville gøre den en del bedre! smiley


  • #20   29. mar 2012 Det lyder fantastisk Lykke! smiley

Kommentér på:
Glad for sig selv?

Annonce