{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Glad for at være alene uden mine børn. {{forumTopicSubject}}

Malik har sovet hos sin Farmor i nat og Naja har sovet hos sin Mormor..

Vi har været uden børn i et lille døgn og jeg NYDER det..
Jeg har slet ikke skulle tænke på madtidspunkter, bleskift, børneleg, at skulle liste rundt på 1.sal om aftenen fordi at ungerne sover, at bruge en lille time på at putte om aftenen osv..

Vi har været oppe og spise, været lidt i spillehal og jeg var ude med hunden 2 timer igår aftes hvor vi bare hyggede, kastede med bold, legede med andre hunde( mens jeg snakkede med ejerne *G* ) og ud og gå .. UDEN at skulle ha' Naja med i barnevognen.
- Og jeg gik i seng kl 01 og sov helt til kl 07:00 UDEN at vågne en eneste gang !!!!
Plejer altid at vågne 40 gange..
Og nu sidder jeg ved computeren, manden er taget afsted og jeg hører HØJ musik istedet for at sidde og underholde Naja som jeg jo plejer på dette tidspunkt smiley

Jeg har ikke noget imod alle de opremsede ting for det er jo bare mit liv til hverdag og en stor del af det at have små børn smiley
Men når jeg så IKKE har skulle tænke på alle disse ting og prøve bare et lille døgn at leve som jeg gjorde for 3 år siden så kommer jeg helt til at savne det..
Kun ansvar for mig selv og min hund. ( Min mand kan godt ha' ansvar for sig selv smiley )
DET savner jeg kan jeg mærke.. Man glemmer lidt sig selv når man har to små børn. Det gør jeg i hvert fald. Alt forgår på børnenes præmisser og sådan skal det også være..

Men får helt dårlig samvittighed når jeg må indrømme at mormor og farmor da godt måtte beholde mine unger i et par dage endnu.....................
Men sådan har jeg det virkelig lige nu hvor der er et par timer til at de lander igen.

Men alt i alt hvor har det været SKØNT at være uden børn en dags tid. Og jeg er da også glad for at se ungerne når de drysser ind af døren snart smiley
Når er Malik hjemme i 14 dage på ferie og Naja skal starte i DP imorgen så det bliver lidt mere børnetid med Malik istedet for babytid med Naja..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for at være alene uden mine børn.
  • #1   2. jun 2009 Kan godt forstå dig.. Vi har haft babyfri WEEKEND.. Fredag - mandag.. Og nøj hvor har vi nydt det.. Siddet længe ude og grille med naboerne, været ude og spise, i biffn osv osv... Men er nu glad for at ha ham hjemme igen selvom han er helt på tværs efter en weekend hos mormor...

  • #2   2. jun 2009 Malena -
    FRI WEEKEND.... VILDT smiley .. Gad jeg godt prøve *Gg* .. SÅ ville jeg helt sikkert også savne dem på den "savner dig men kan stadig godt undvære dig lidt" - Måde

    Jakob -
    Nej man føler ikke rigtigt den 'frie tid' når man har været på farten så god idé med bare at være hjemme en weekend..
    Jeg har valgt at sige at mine børn kommer på absolutte 1. prioritering her mens de er små. På bekostning af mig selv men der er jo i forvejen stort arbejde med at ha' en på 10 mdr og en på 2½ år - Så vi har et par timer for os selv om aftenen og det må være det indtil videre..
    Vi skal nok få "vores liv" tilbage om et par år smiley

    Vi hygger da stadig som par ( men det kan ikke undgå at blive kraftigt reduceret med 2 små børn ) Tager en tur op og oser i byen når vores søn f.eks bliver hentet af mormor fra DP..
    Jeg tager til hundetræf med hunden og skal også ha' nogen timer alene for mig selv hver uge, ellers bliver jeg skør...
    Men så står den ellers på børn igen *G*


  • #3   2. jun 2009 Stine - Det var bare SÅ lækkert... Det er første gang han har været væk en hel weekend, og jeg har NYDT det... Og man kommer til at savne sit "gamle" liv.. Det gør jeg i hvert fald.. Men jeg vil aldrig nogensinde bytte min klump for at få det tilbage...

  • #4   2. jun 2009 Malena -
    Ok så er det ikke mig der er mærkelig og ikke elsker mine børn når jeg har tænkt meget på hvordan mit liv var før børn..

    Vi må altså arrangere sådan en weekend på et tidspunkt.. Det kræver dog lidt planlægning med to børn *G*


  • #5   2. jun 2009 Stine - Nej, slet ikk.. Vi er i hvert fald to.. smiley

Kommentér på:
Glad for at være alene uden mine børn.

Annonce