{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

nogle tanker {{forumTopicSubject}}

ja ved ikk helt hvor jeg skal smide dette emne men der er nogle ting jeg har gået og tænkt på.

Vi venter nr 2 nu og manden ville for starten kun have en og der måtte jeg så overgive mig selv om jeg ville have et fodbold hold.
Der skete så nogle ting i vores liv der fik manden til at ombestemme sig og det er jeg jo mega glad for. Men nu hvor jeg venter nr 2 føler jeg at 2 børn er nok Det har så fået mig til at tænke over om jeg skal bede om et kejsersnit og få lukket for det varme vand med det samme ...
Jeg er 27 og har jo mange gode mor år i mig endnu manden blir 37 til sommer så han er jo snart en gammel smølf smiley Men selv om jeg ville havde mange børn føler jeg at 2 er nok. Min mand er ene barn og jeg er en ud af 3. Dette er endnu ikke noget jg har luftet for min mand da jeg ikke lige nu er sikker på hvad jeg vil... men jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre der har stået med samme tanke.. evt og i fik det gjort eller hvorfor i ombestemte jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle tanker
  • #1   28. apr 2012 Her er vi enige om 2 børn.
    Men ville aldrig få lukket af, for der kan ske noget de næste år der gør at man vil fortryde det. Så her er planen at der bliver passet godt på så længe jeg ammer, og når jeg er færdig med det, så vil jeg starte på p-piller.


  • #2   28. apr 2012 jeg ville i hvert fald ikke gøre det smiley

  • #3   28. apr 2012 Jeg overvejede det også men indtil videre passer vi bare på. Kæresten overvejer dog at få lukket og det kan jeg jo ikke blande mig i. smiley

  • #4   28. apr 2012 jeg syntes det er svært overvejer at snakke med min læge her den 10 når jeg skal have lavet VJ.... måske han kan give mig et råd eller 2

  • #5   28. apr 2012 hvor er jeg glad for jeg ikke er ene om de tanker det er ikke fordi jeg ikke elskeer at være gravid fordi det gør jeg men syntes bare 2 børn så har jeg os gjort mit....

  • #7   28. apr 2012 jeg skal føde normalt men hvis jeg nu skulle havde lukket for det varme vand ville jeg snakke med lægen om et kejsersnit... planen er at jeg skal føde normalt som med sønnen

  • #9   28. apr 2012 syntes ikk jeg kan bede ham om det da det er mig der tumler med spørgsmålet og tankerne ss

  • #10   28. apr 2012 Heller ikke sikkert manden vil jo...
    Har lidt i sjov haft foreslået min det, da han ligger 100% fast på max 2 børn, hvor jeg da nok godt kunne overtales til en 3. Men et er HELT udelukket, han vil INTET have gjort.

    Men nej, syntes det lyder som meget voldsomt ligefrem at få lavet kejsersnit for den ene grund, så hellere få lavet det som et mindre indgreb senere hvis det skulle være.


  • #11   28. apr 2012 Min mand skal fixes inden længe. Vi har lige fået nr. 2, og vi skal bestemt ikke have flere børn.

    Men syntes nu ikke du skal vælge kejsersnit for at blive ordnet med det samme. Det kan altid gøres senere.


  • #13   28. apr 2012 nej der er måske ikke den rigtige grund til at få ks på.... jeg tænke bare så var det overstået...

    men jo vi er et par men mit valg ikk hans derfor ville jeg ikk bede ham om at gøre det smiley


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #14   28. apr 2012 Jeg skal stereliseres, forhåbentlig samtidig med mit pks. Har dog endnu ik modtaget papire på sterelisionen fra sygehuset endnu.. Du får lige min historie og tankerne bag:

    Jeg er 27 år, min mand er stereliseret men vi har to børn sammen fra tidligere.. Vi har været fra hinanden og i den periode begge været sammen med andre, her sker der så det at jeg bliver gravid ved et uheld.. Da jeg er imod abort vælger jeg at beholde barnet, med udsigt til at blive enlig mor til 3..

    Men vi finder så sammen igen, han acceptere babyen og vil gerne være far for den.. Grunden til at jeg skal stereliseres er at jeg ikke ønsker at dette sker igen. Altså HVIS vi går fra hinanden igen, så skal jeg ikke have flere ups'ere!

    Jeg har altid ønsket mig mindst 4 børn, men nu er jeg begyndt at tænke mere realistisk. Jeg har nogle håb og drømme for fremtiden, som bliver sværere at opfylde med mange børn. Så jeg "nøjes" med mine tre små vidundere smiley


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #15   28. apr 2012 Dengang min kæreste blev stereliseret var det fordi han ikke ønskede flere børn, så måtte han selv forhindre det.. Det var mit krav til ham, så det gjorde han.

    Jeg synes det med at få ks pga. Sterelision er lidt overkill. Altså du kan jo få det lavet umiddelbart efter...


  • #16   28. apr 2012 deter jo kun dig selv der kan tage stilling til det smiley sys dog det er dybt forkert man kan få ks på det grundlag, man lige skal fikses også:s

    her er manden fikset - jeg har fået alle mine ved ks og fik også budet om at blive lukket når nu de var der alligevel og det ikke anbefales at få flere end 3. men nej selvom jeg ved jeg ikke skal have flere bryder jeg mig ik rigtig om tanken smiley og som tanja siger så er det langt nemmere indgreb for manden end kvinden uanset om hun er åben i forvejen eller ej smiley


  • #17   28. apr 2012 hahah ja der kommer stadig noget ud af manden - der er ingen forskel der smiley

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #18   28. apr 2012 Det eneste der ik kommer ud af manden efter sterelision er sædceller- der kommer masser "fyld" som jo er affaldsstoffer smiley

    Min mand siger at der ikke er nogen forskel, på følelsen før og nu. Han blev stereliseret i 2008.. Lige efter var han øm, særligt de første to-tre gange ved sex, men det gik hurtigt over. Han fortalte at det var ubehageligt at de skulle barbere ham, og klargøre ham, også at det bare var tanken om nogle andre dernede, som var svær. Han blev lokal bedøvet og mærkede intet, men man fornemmer jo ting under en bedøvelse, den følelse kunne han ik li..


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #20   28. apr 2012 Det kunne han. Men det havde han ik gjort. Jeg fortalte bare hans oplevelse af det....

Kommentér på:
nogle tanker

Annonce