pcos ? {{forumTopicSubject}}
håber der er nogle som vil svare på spørgsmål som sikkert dukker op for mig de næste dage ang pcos..
har dog læst på nettet om det, men blir alligevel usikker på det hele..
for at starte et sted, drejer det sig om at min yngste datter får beskeden i dag at hun har pcos og det rammer os jo meget hårdt.. hun prøver ikke blive gravid, så det er ikke grunden til det er undersøgt, hun er heller ikke overvægtig, tværtimod vil jeg sige, hun er 178 og vejer lige omkring 62 kg.
men hun har haft meget lange perioder, hvor hun har blødt og en enorm uren hud ( dog kan jeg finde frem til det er mere normalt ikke at få sin mens normalt, eller tar jeg hel fejl der ? )
kan så også læse mig til nogle godt kan blive gravid af sig selv, bare ikke så hurtigt som andre, men tænker så, er hun mere udsat for at få uønskede aborter eller graviditet uden for livmoren ?
og hva gør man ved den perlerække som scanningen har vist der er til stede ?
det der metformin, er det noget man kun får når man ønsker børn eller er det bare en alm behandling alle får ?
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
sep 2011
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
men hvordan er chancen for at kunne holde på barnet ? er det normalt som hos "alm" piger eller er chancerne dårligere..
nu skriver i om arvelighed, den har jeg også tænkt på, jeg har ikke haft problemer med at blive gravid så har ikke haft det undersøgt, men hvor dan kommer sådan noget ellers ?
som sagt er hun ikke overvægtig, men er generet af hårvækst og så lange blødninger som undre mig da det lyder til at være omvendt ? altså at man har svært ved at få mens realmæssigt ?
dette blir som sagt også kun opdaget pga de lange og store mængder blødninger... men hva gør man ved alle de æg/perlerækker som sidder i æggestokken, skal de bare blive eller ?
sep 2011
sep 2010
håber at det så er blevet bedre når hun engang bestemmer sig for at få børn så hun ikke skal den vilde kamp igennem.. men lige nu rammer det hende meget hårdt, selv om ønsket om børn ikke ligger tæt på, men så alligevel fordi at hendes søster venter sig igen, så sætter det jo nogle tanker igang
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
sep 2010
pcos ?