{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Graviditet og tabe sig .. {{forumTopicSubject}}

Ja er lidt nys .. Hvordan ser tingene ud med at tabe
Sig under sin graviditet ??
Nu snakker jeg IKKE slankekur men bare ganske
Normal omlægning af kost - ingen slik sodavand og så vidre ..

Som bogen ved er jeg i Gråsten på gigthospital
Skak være der 14 dage og efter det vægten sagde igår frygter eg virkelig
Hvad den ikke vil sige til feb næste År smiley
Så tænker der er nødtil at ryge bogen kg og det vil jeg starte på
Ganske normalt mens jeg er der nede ..

Må jeg det?? Som sagt igen - ingen slankekur eller noget
Bare motion og sundkost ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditet og tabe sig ..
  • #2   6. jul 2012 Det gør det ikke .. Er bare nødtil at af ned lidt kg ..

• #3   6. jul 2012 Du må altid omlægge din kost til det bedre, det skader intet og motion er jo også godt..

• #5   6. jul 2012 Baby tager hvad baby skal bruge. Jeg har kun tabt mig i denne graviditet og lillepigen er STOR! Det er kun mig der er blevet mindre.. Så jo, det må du gerne. Pas dog på med alt for meget træning - det skal ikke blive for hårdt for kroppen men gåture, svømning osv er fint smiley

• #6   6. jul 2012 Du må gerne omlægge kost og dyrke let motion... evt. gå nogle gode ture hvis du ikke plejer at dyrke motion, så du ikke risikere at overanstrenge kroppen.

Kosten må du hellere end gerne spise sundt, bare du husker at få nogle gode proteiner også, og ikke sulter dig selv. Spis gerne mange små måltider i løbet af dagen, det holder maven igang og stofskiftet oppe. Groft brød er godt, masser af kerner, hjælper også mod forstoppelse.

Lad dig ikke snyde af light produkter - hold dig fra dem vil jeg næsten sige... de snyder hjernen, sådan at de andre kalorier du spiser bliver siddende mere end de ellers ville have gjort.

Og så var der en ting mere jeg tænkte på... men det er da fuldstændig slettet fra hukommelsen... ha ha ha

• #7   7. jul 2012 Altså min læge ville hve jeg stoppede med det samme.. Vat igang med en let kut hvor jeg ikke spiste kulhydrater, og fedt (i hvert fald kun 30-40% til sammen) og det mente hun ville skade barnet...

• #8   7. jul 2012 sund kost og motion har aldrig skadet nogle.. skal selv tabe mig 10 helst smiley har tabt 5 så mangler de sidste 10

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #9   7. jul 2012 Motion og sund kost må da være tilladt smiley Det prøver jeg også at følge (at jeg så har taget 4 kg på indtil videre er en anden historie...)

Men hold dig som en anden siger fra light produkter - ud over det er tomme kalorier er de også skadelige for fostret viser nye undersøgelser (de øger bl.a. abortrisikoen).

Men altså cykelture - det er bare guld værd. Derudover går jeg også en del - og rider.

Jeg har aftalt med mig selv at det er frit indtag af frugt og grønt - og kan kraftigt anbefale honningmelon eks. der er kun 20 kcal pr. 100 g smiley
    Så man kan sagtens godtgøre at spise ½ melon hvis man er sliksulten.

• #10   7. jul 2012 Man kan godt tabe sig i sin graviditet.. Det gjorde jeg i starten, 7 kg, og jeg gjorde intet anderledes.. Begyndte først at tage på i 4-5 måned, men fik en stor og fin dreng..

Så så længe du ikke sulter dig selv, og at du ikke fra en dag til en anden begynder på HÅRD motion skulle der ikke ske noget ved det..

• #11   7. jul 2012 Nåååårh ja... nu husker jeg hvad det var jeg tænkte på mere at skrive i går...

Man kan godt tage på af at spise for meget frugt, da de dejlige modne frugter indeholder en del kulhydrater - bare så man lige tænker over det.
    Snakkede for nyligt med en der havde taget en del på i sin graviditet, fordi hun havde haft en svaghed for blommer...

Kommentér på:
Graviditet og tabe sig ..

Annonce