{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Skræmmende oplevelse. {{forumTopicSubject}}

I de sidste mange uger, har jeg taget toget hver dag til skole, så denne dag er ikke anderledes..

Og dog..

I det fyldte tog, sidder jeg i min egen verden og tjekker mine mails på min mobil, da der er en stor fremmed skaldet gut der kommer hen til lige mig, og stammer skræmt undskyld.
Damen der sad ved siden af mig flytter over på det andet sæde, og den store gut sætter sig ved siden af mig.
Han bliver ved med at tale til mig, og så lavt jeg ikke fanger alt, men kommer da frem til at han er blevet væk og skal bruge hjælp med at komme hjem. Okey tænker jeg. Jeg prøver at få ham til at sige noget mere, for måske kommer han fra en lukket afdeling et sted, og er blevet væk derfra.

Manden tager så fat i min hånd og jeg tænker at han nok er bange, så slipper den ikke.

Tilgengæld blev jeg meget skidt tilpas da han pludselig lægger sig ned og lægger sit hoved på mit skød.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og folk i toget begynder bare at glo på mig, istedet for at hjælpe mig med den fremmede mand der synes han skal lægge sig på mig.

Okey.. Jeg trækker vejret dybt og spørger manden om vi ikk skal stå af på næste station og ringe efter nogen der kan hjælpe ham med at finde hjem. Vi var godt nok lige trillet ind på en station, men mellem togene er der ikke nogen mennesker på denne station, så der ville jeg ikke af. Manden gav mig allerede en meget ubehagelig fornemmelse i maven.

Da vi triller ind på den næste station siger jeg fast til manden at nu står vi af, og han tager mig derfor i hånden og følger mig ud af toget.
Da vi kommer ud, hiver jeg mig nye mobil frem for at ringe 114 men så skiftede manden personlighed. Han blev normal-til lettere dominerende et øjeblik og spurgte om jeg var bange.
Jeg fik et chok og tænker flygtigt at jeg ikke må vise ham, at jeg rent faktisk er blevet mega bange for ham nu. Jeg siger så nej til at jeg er bange, men nervøs for om han er ok, og om hvordan vi får ham hjem.
Manden forsvinder ind i sig selv igen og med bange stemme siger han at han bor i oddense.
Jeg kan slet ikke få ud af ham hvor i oddense han bor, udover hjemme, så jeg begynder at taste 114. Det ville han slet ikke være med til, og skifter lidt frem og tilbage mellem normal og skræmt, for til sidst at gå væk fra mig, over på den anden side og tage et andet tog.

Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal tage hele denne oplevelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skræmmende oplevelse.
  • #1   30. jul 2012 Ej hvor skræmmende.. Tror jeg ville ringe til politiet og høre om der evt sku være en der er forsvundet et sted fra og meddele dem om den ubehagelige oplevelse.. Og så måske sige at du er bange for at han skal være lige så ubehagelig over for andre i det nye tog han er steget på..

• Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #2   30. jul 2012 Ej puha hvor ubehageligt :s og hvor er det trist at folk ikke reagere og hjælper dig, så du ik stod alene med det.

• #3   30. jul 2012 Puha - en skam du ikke kunne nå at ringe 114 - for han virkede da til at have noget alvorlige problemer

• #4   30. jul 2012 men helt ærligt syntes jeg du aligevel skal ringe til 114 og tage en snak med dem, måske er det en der er efterlyst?

eller hvis han skader andre så har du givet en temmelig god beskrivelse af manden, det skader ihvertfald slet ikke at lige give dem et kald

• #5   30. jul 2012 I har ret.. Jeg prøver at ringe til dem i pausen..

• #7   30. jul 2012 Jeg har snakket med politiet, og der er ikke så meget de vil gøre lige nu, andet end at være opmærksomme på om andre ringer ind med samme problem, og så sagde han at jeg skulle ringe 112 hvis sådan noget sker igen..

Glemmer aldrig mandens meget klare blå øjne..

• #8   30. jul 2012 Det synes jeg satme du håndterede flot. Helt klart hatten af for dig.
    Han har tydeligvis været en forvirret sindslidende mand. Synd du ikke nåede at få hjælp til ham, men du gjorde hvad du kunne, og så kan man ikke gøre mere.
    Håber han har fundet hjælp et andet sted.

• #9   30. jul 2012 Jeg er en smule bange for at han slet ikke var sindsforvirret, men brugte det for at komme til at ligge på mig og røre ved mig. Udover at holde mig i hånden aede han min arm et par gange samt prøvede på at kramme mig..

Jeg har ikke kunne få denne mand ud af hoved hele dagen, og er ved at være ret sikker på at jeg har set ham før et sted.. Hans utrolig blå halvfeminine øjne er ikke sådan at glemme. Jeg kan heller ikke få hans skaldede isse til at passe ind i at han skulle være sindsforvirret. Den var helt glat.

Jeg har før fuldt sindsforvirret personer hjem (to af mine jobs har ligget lige op af en anstalt) men de har ikke givet mig den her ubehagelige følelse i maven, og slet ikke set skræmmende på mig og spørge mig om jeg er bange, på en måde som virkede det til at han tændte på det..

Kommentér på:
Skræmmende oplevelse.

Annonce