1.180 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Har du handlet"
Har du handlet her?
Hej synes der er nogle rigtig finde og anderledes ting på denne side www.lillehuset.dk og ville lige høre om der er nogen som har handlet der og om de var tilfredse?
Hej synes der er nogle rigtig finde og anderledes ting på denne side www.lillehuset.dk og ville lige høre om der er nogen som har handlet der og om de var tilfredse?
Skrevet af: Karina : - 2. nov 2009
Hm snydt af ham svindleren fra igår !
Jeg har desværre handlet med ham :/ Og han har taget røven på os for groft ! Vi købte en klapvogn derude, og da vi kom hjem med den virkede den ikke, så vi kørte ud med den igen. Da vi kommer der...
Jeg har desværre handlet med ham :/ Og han har taget røven på os for groft ! Vi købte en klapvogn derude, og da vi kom hjem med den virkede den ikke, så vi kørte ud med den igen. Da vi kommer der...
Skrevet af: Linda - Mor til dejlige Oliver og smukke Victori . - 19. nov 2010
Fødselsberetning
Hej alle i skønne :-) Her kommer der lige en fødselsberetning fra mig. Den 18 februar fik jeg mens ligne smerter om natten til den 18. Jeg kunne ikke rigtig finde ro, og rendte mange gange på...
Hej alle i skønne :-) Her kommer der lige en fødselsberetning fra mig. Den 18 februar fik jeg mens ligne smerter om natten til den 18. Jeg kunne ikke rigtig finde ro, og rendte mange gange på...
Skrevet af: Maria* Mor til Tobias<3 + blyp - 23. feb 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2013
Følger: 1 Svar: 2
Har to gange bestilt et kjoler fra hjemmesiden.
Begge par var RIGTIG billige og i rigtig god kvalitet.
http://www.solando.dk
Har du handlet her? (kjoler)