{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.536 visninger | Oprettet:

Mit stakkels stakkels hår. :'( {{forumTopicSubject}}

Ja....
Jeg er ligeglad med strækmærker, lidt ekstra mave, 8 mdrs kvalme, forstoppelse, store spændte hænge bryster (hvordan kan det forresten lige lade sig gøre), et underliv der har presset en vandmelon ud, veer, blod, fostervand, gylp, snot, sjavl, søvnløse nætter, tigerspring, appetitspring, lorte bleer, korte lunter, mindre sex, MEGET mindre fritid, færre penge til mig-sjov, ingen alkohol, ingen jordbær, ingen lakrids, ingen koffein, ingen kemikalie fyldte produkter, ingen sene aftner, ingen sove-længe weekender... Kunne blive ved, men nu stopper det dælme.!
Mit stakkels hår er jo snart ikke eksisterende. smiley argh hehe. Først var det gråt og trist i 9 mdr, hvor det havde næsten 2 forskellige farver, og verdens største udgroning. -.- nu har jeg så brugt tid og mange penge på at få det en rigtig flot farve og frisure.
Så fuck det, for nu vælger hele lortet bare at skride fra mig.. Fælder sku som en hel kennel af perserkatte.
Af alle ting har jeg altid kunne regne med at mit hår var rimlig pænt, men nu er jeg snart skaldet... Nogle der kender en god pudsecremes-forhandler, for skal da snart bruge noget til min skaldede isse..
Øv... Jeg støvsuger hele tiden fordi der ligger dele af mig over hele huset.. Finder mine hår på katten.! I mad, på tøjet, gulvet, på min mand og baby, på puder, i skuffer. Ja alle steder er der lange mørke hår..
Nu går jeg i seng, for det her fælderi er bare for deprimerende. Må kigge parryk i morgen, eller toupé.
Her er et billede af mit nye look når al håret er røget. Haha, godnat derude. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit stakkels stakkels hår. :'(
  • #2   23. apr 2013 Årh kender det kun alt for godt sådan var mit hår også det første år efter .nu er det heldigvis begyndt at være bedre

• #3   23. apr 2013 Det er jo lige tid for at fælde lige nu.. Jg fælder også så jeg kunne donere fine parykker istedet.. Men godt med vitaminers det hjælper lidt.. Evt prøv den der silica (mener jeg den hedder)

• #5   23. apr 2013 Hehe tak, håber virkelig at det kommer igen. smiley

• #6   23. apr 2013 Hahaha hvor er det godt skrevet og SANDT.. Mit hår er også bare alle vegne lige nu. Heldigvis har jeg en stort tykt hår så på mig ses det ikke men f.eks igår da jeg var i bad kom jeg til at kigge ned på risten som var fyldt med hår, så jeg tænkte først, er det mig det der, og så: ej der er så meget så det kan det altså ikk være, SÅ meget var der.. Nå men jeg stiger ud af badet og glemmer faktisk det skide hår så kort tid efter kommer min mor hen til mig og siger at jeg altså fælder helt sindsygt og bare se risten der.. Så var det altså bare mit hår fra det ene bad! Og de ligger også bare alle andre steder.. Øv øv.. Men du er ikk den eneste kan du nok høre smiley

Kommentér på:
Mit stakkels stakkels hår. :'(

Annonce