{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

min "søde" dreng {{forumTopicSubject}}

ja nu vil jeg så give jer alle et stort grin. og nøjj hvor er jeg træt af det og samtidig søger jeg gode råd

min dreng er syg og er derfor hjemme sammen med mig, da han vågner nu her efter luren går han i gang med lege tøjet, ligesom så mange gange før lader jeg ham sidde og går derpå ud for at lave ham lidt mad. pluselig står min dreng ved mig i køkkenet uden ble på. inden jeg når at sige noget ser jeg han har lort på benet, skynder mig ud og vaske ham og da jeg kommer ind i stuen ser jeg som jeg frygtede han havde taget bleen af og lavet høm høm(store voksen hømhøm). somom dette ikke var slemt nok har han taget støvsugeren som står i stuens skaft i ved det med hovedet på og kørt i sit høm høm. og trådt i det så har fine fodspor gennem hele stuen og ud i køkkenet- og ja har jo self gulvtæpper!!

alt dette gjorde han alene på ca 5 min i mens jeg som så mange gange før lod ham sidde at lege mens jeg ville lave mad.

nu til mit spørgsmål. nogen der har erfaring med at få høm høm og lugt af gulvtæppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min "søde" dreng
Kommentér på:
min "søde" dreng

Annonce