{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

den søde dreng er blevet en bølle.. :( {{forumTopicSubject}}

Min søde og dejlige dreng er ikke længere så sød...
Han har i løbet af de sidste par dage fået den ide, at han lige pludselig bare river i mit hår og holder fast.. slår ud efter ansigt.

i løbet af et par uger er han blevet en bølle i dagplejen hvor han skubber de andre børn, når han tror at dp mor ikke ser det og sidste dag, gik vi oppe i bilka hvor en dreng på ca 10 år går forbi os, min søn vender sig rundt og slår ud efter ham, og rammer ham bagpå.. jeg skynder mig selvfølgelig at undskylde og skælder min søn ud som derefter kommer op i klapvognen..

bidt har han dog aldrig gjort, så er da lidt overrasket over han er blevet en lille bølle..

når han hører andre børn der græder så begynder han højlydt og med grimasse og sige som dem som om han gør nar af dem..

han er godt nok kun 2 år, men hold da op, han er vist ved at udvikle sig lige nu og prøve mig lidt af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den søde dreng er blevet en bølle.. :(
  • #1   5. mar 2010 min datter er også 2 år, og hun er også begyndt at slå ud efter os... det er vist det man kalder trodsalderen hihi

  • #2   5. mar 2010 åh nej dog troede først trodsalderen kom ved 3 år hehe puha havde det på fornemmeren.. han farer hurtigt i flint... temperamentet er arvet fra mig ihvertfald hehe.. Og genkender tydeligt nogle ting. her bliver hans sut, bamse eller hvad der ellers er i nærheden af ham kastet ned eller væk mens han skriger i galskab, hvis jeg siger nej til ham.. Bliver han ved med at skrige sætter jeg ham ind på hans værelse på gulvet med sin sut og bamse, og siger han kan komme når han er færdig med at skrige.. nogle gange kommer han så småsnøftende ind efter 10 min. tid og kigger forsigtigt og så siger jeg det er ok at han må komme ind igen,.. men det er mest når han er sammen med mig han er sådan (lige undtaget i dp) hos sin far er det ikke så slemt eller hos bedsteforældrene ( de siger ihvertfald alle, at han først skaber sig vildt når jeg kommer - er stadig sammen med faren.)

    Det er åbentbart bare mig han har tænkt sig at teste mest.. puha


  • #3   6. mar 2010 Her har vi også en ung mand i konfliktalderen, som jeg kalder det.

    Han kan lege stille og roligt, og så flippe totalt ud på legetøjet, maden, sin drikkekop osv...

    Og han er altså først lige fyldt et år.


  • #4   6. mar 2010 Den periode har min mindste været i over et år nu, men det er helt normalt og det går over smiley

Kommentér på:
den søde dreng er blevet en bølle.. :(

Annonce