{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.946 visninger | Oprettet:

Børnehave og ked dreng {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Har brug for råd eller ja et eller andet.

Min søn er 3 år og 2 mdr og er begyndt i børnehave den 1 mdr var hans bedste der sammen med ham og trak sig lige så stille væk så han kunne lære at stå på egne ben. Men Chokket ramte ham alligevel da han begyndte i børnehave alene smiley

Det skal siges det er verdens bedste børnehave, pædagogerne er super gode til at være obs på ham og ja i det hele taget hjælpe ham.

MEN Han er enormt ked hver morgen når han skal afsted, mor jeg vil ikke i børnehave, må jeg ikke godt blive hjemme ved dig kan ikke li det :´( Nej søde skat du skal afsted og så giver jeg ham forklaringen på hvorfor.

Men nu er vi kommet hertil:

Han er ENORMT utryg vi kan næsten ikke gå på toilettet uden han vil med.

græder meget

laver dumme ting han godt ved han ikke må/skal

Vågner konstant om natten og græder som pisket

Har haft 3 uheld på 3 uger og han har normalt ALDRIG uheld (det er sket om natten)

Vil ikke snakke om børnehaven.

Han lukker sig mere og mere inde i sig selv

Spørger hele tiden kommer i og henter mig og vi bekræfter ham jo selvfølgelig i at vi kommer ALTID og henter ham og så græder han smiley

Vi får sjældent et smil fra ham med mindre vi virkelig kæmper for det og normalt er han en der har SUPER let til smil nu har han super nemt til tårer.

Når jeg henter ham stå jeg tit og obsevere ham inden jeg går ud til ham, det er SÅ sjældent jeg ser en GLAD dreng er nærmest hverdag en betuttet og lidt indelukket dreng smiley

HJÆÆÆLP hvad ville i gøre? Kan ikke holde det ud græder sgu nærmest hele tiden når folk spørger til hans børnehave smiley

Har valgt at tage en snak med pædagogen der er tættest på ham idag og så må vi se...

Men han er der jo kun fra 9-13 (har valgt korte dage for at gøre det bedre for ham)

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre eller gribe i smiley

Hilsen en meget ked mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børnehave og ked dreng
  • #2   23. jun 2011 Hov der skal nok også lige tilknyttes at herhjemme spørger han 1 mill gange skal jeg i børnehave når jeg har tisset, skal jeg i børnehave når vi har leget skal jeg i børnehave når vi har spist, skal jeg i børnehave når dit dat og dut

    Og i børnehaven spørger han 1 mill gange kommer mor og far og henter mig?

    Argh kunne han nu bare sætte ord på det hele smiley


  • #3   23. jun 2011 puha ja, det er hårdt... vores pige startede første januar i bh, kort efter var hun syg i en måned med influenza og lungebetændelse, det trak jo opstarten i langdrag..

    hun gik der cirka 4 måneder før hun turde tisse på deres toilet, sige noget højt i gruppen, slippe de voksnes hånd osv.. det kom pluddseligt fra den ene dag til den anden nærmest.. nu styrer hun det med hård hånd:-)

    så hvis ellers I er sikre på, at stedet er "ordentligt" og I er altså er trygge ved at aflevere, så skal det andet nok komme..


  • #4   23. jun 2011 må jeg spørge hvorfor hans bedste var med den første mdr??

  • #5   23. jun 2011 Fordi vi ikke havde muligheden for at gøre det, desværre smiley Han elsker og forguder sin bedste derfor valgte vi hende. Det er det bedste han ejer og har!

  • #6   23. jun 2011 okay på den måde smiley

  • #7   23. jun 2011 Jeg ville tage en snak med børnehaven som du selv skriver få dem til at deltage mere når du aflevere han er ked af det i lang tid omme i børnehaven eller kun når du går??? Noah var sådan men det var i DP der blev flytte en fra min DP til vuggestue siden den dag har det intet været omme i DP... Det super hårdt og man har slet ikke lyst til at forlade sit barn:( Dette her stod på i 6 mdr on and off var klar til at flytte Noah og havde kommunen i telefonen for kunne ikke mere..
    Håber det snart vender og at I finder en løsning..


Kommentér på:
Børnehave og ked dreng

Annonce