{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Der sker underlige ting.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at jeg kommer til at lyde fuldkommen sindssyg nu. Men er simpelthen nødt til at komme ud med det og håber lidt på nogen har oplevet noget ligende, så jeg ikke er den eneste..
Sagen er den at min kæreste bor ude på landet i et ældre hus, det har faktisk aldrig rigtig generet mig før nu.
Han kørte så på arbejde kl. 4.45 imorges og sagde farvel til Malou og jeg. Vi sov videre.
I nat var jeg oppe med Malou og så, så en skygge agtig noget kort i haven - 2 sekunder eller sådan, jeg var sikker på det var ham der havde været ude kort og snakke med nogen og gik så ind og spurgte hvem han snakkede med og han snork sov, meget mystisk. Synes så igen imorges at jeg hørte hende der bor ovenpå gå rundt, men bilen holdte der ikke og alle vinduer og altan døren var lukket.
Jeg bryder mig ikke om at være alene der længere, der er underligt koldt ude ved toilettet hvor han har lavet en pusleplads til Malou og der er en underlig lugt derude også, den lugt er KUN det sted i huset.
Der er sjovt nok intet når han er hjemme, kun når jeg er alene med Malou - der føler jeg mig virkelig overvåget osv.
Ved godt det er små ting, men finder det ubehageligt og begynder at tro det er mig der er sindssyg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der sker underlige ting..
  • #1   30. jul 2013 Sådan noget har jeg også oplevet. Synes i skulle få en ud og kigge på det

• #2   30. jul 2013 Det lyder da ikke rart, men Tror du ikke det kan være dine sanser der spiller dig et puds fordi du netop ikke bryder dig om at være der alene?
    Jeg tænker, vi kender jo alle følelsen af at blive forfulgt en mørk aften på vej hjem osv..
    Men der er jo et hav af firmaer du kan kontakte med henblik på at få en spøgelsesjæger ud og inspirere stedet, og det ville jeg da bestemt overveje hvis det kan få dig til at føle dig mere tryg, der er ikke noget værre end at gå og være bange især med et lille barn man har ansvaret for.

• #3   30. jul 2013 Ikke inspirere, men inspicere smiley

• #4   30. jul 2013 Jeg ved det virkelig ikke, plejer ikke at have noget imod at være alene. Men lige derhjemme vil jeg ikke være alene. Spurgte ham idag om han ikke ku lugte der lugtede brændt nærmest og kunne han ikke. :s

• #6   30. jul 2013 Styr jer!!!! Jg er alene hjemme i aften og vi bor langt langt ude på landet ved skoven"!!!! Nu er jeg pisse bange!!!

I burde skamme jer og skrive sådan nogle ting en aften hvor det tordner og ikke mindst!!! Jeg er alene hjemme.. Arg !!!!!

Men når det er sagt, så hr min søster oplevet mange ting i deres hus, og deres søn så ofte to mennesker med en kuffert og en paraply, de fik en ud og fik hende til at sende dem videre, disse spøgelser.
    Føj føj!!!! smiley

• #8   31. jul 2013 Eeeej sidder alene oppe i et hus med kæmpe vinduer lige ud til mørket så nu er jeg kravlet ind til Jonathan. Kan slet Ikk klare af høre om sådan noget påtrods af jeg faktisk syntes det er mega spændende

• #10   31. jul 2013 Vi talte om det igår og han ku ikke lugte, at der altså lugter brændt og han ku heller ikke fornemme at man føler sig overvåget. Han tror på mig og siger vi godt kan kontakte udlejer omkring det eller få en ud og se på det. Imorges da jeg ammede Malou så jeg noget igen i dør åbningen, men da jeg kiggede igen var der intet. Det er nærmest en refleks jeg kan se, ikke en skikkelse eller ligende, bare en refleks..

• #11   31. jul 2013 Jeg er begyndt at snakke med vores spøgelse herhjemme, Peter. Det hjælper faktisk på det og jeg er ikke så skræmt over det mere, som jeg var i starten. Når Peter begynder at lave lyde eller jeg ser skikkelser beder jeg ham bare om at fise bes i kælderen og så stopper det som regl.

Min kæreste sagde jeg var syg i hovedet da jeg fortalte at vi nok ikke var helt alene her. Men så fik han det at føle på egen krop, og så var jeg ikke så sug i roen alligevel smiley

Snak med den hvis den viser sig igen eller kontakten clairvoyant smiley

• #13   31. jul 2013 Jeg tror slet slet ikke på sådan noget, og jeg vil altid selv kunne rationalisere det og finde en god mening på det hele.

Jeg tror også du kommer til at køre det op, fordi du nu i forvejen er skræmt. Det er helt normalt, og så vil hjernen spille dig et puds.

Hvis det kan gøre dig rolig, så få en clairvoyant ud, men jeg tror nu det er spild af moneter. Tror bare du skal vænne dig til det smiley

• #14   31. jul 2013 Jeg har så oplevet flere gange hvor jeg var hjemme hos min farfars enke (min farfar døde i huset) så kan vi stå og snakke ude i køkkenet og pludselig ringer det på døren hi kan se fra køkkenvinduet og lige ud på døren og der er ikke nogen
    Var så hos en clayvoriant for at komme i kontakt med min farfar hvor han sagde at det var ham der drillede os

Dog var det knap så behageligt dagen efter dagen efter da jeg vågnede op med svien på ryggen kæresten kigger så og ser at jeg midt på ryggen har 5 streger som var der en der havde revet mig og jeg bider mine negle helt ned plus de sad et sted jeg ikke selv ville kunne nå

Fik så et råd af min ven som opsøger spøgelser på kirkegårde og i skove om at jeh bare hårdt og bestemt skulle bede det der var om at forsvinde og finde fred og efter dn dag var der ikke noget

Kommentér på:
Der sker underlige ting..

Annonce