Der sker underlige ting.. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt, at jeg kommer til at lyde fuldkommen sindssyg nu. Men er simpelthen nødt til at komme ud med det og håber lidt på nogen har oplevet noget ligende, så jeg ikke er den eneste..
Sagen er den at min kæreste bor ude på landet i et ældre hus, det har faktisk aldrig rigtig generet mig før nu.
Han kørte så på arbejde kl. 4.45 imorges og sagde farvel til Malou og jeg. Vi sov videre.
I nat var jeg oppe med Malou og så, så en skygge agtig noget kort i haven - 2 sekunder eller sådan, jeg var sikker på det var ham der havde været ude kort og snakke med nogen og gik så ind og spurgte hvem han snakkede med og han snork sov, meget mystisk. Synes så igen imorges at jeg hørte hende der bor ovenpå gå rundt, men bilen holdte der ikke og alle vinduer og altan døren var lukket.
Jeg bryder mig ikke om at være alene der længere, der er underligt koldt ude ved toilettet hvor han har lavet en pusleplads til Malou og der er en underlig lugt derude også, den lugt er KUN det sted i huset.
Der er sjovt nok intet når han er hjemme, kun når jeg er alene med Malou - der føler jeg mig virkelig overvåget osv.
Ved godt det er små ting, men finder det ubehageligt og begynder at tro det er mig der er sindssyg..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Jeg tænker, vi kender jo alle følelsen af at blive forfulgt en mørk aften på vej hjem osv..
Men der er jo et hav af firmaer du kan kontakte med henblik på at få en spøgelsesjæger ud og inspirere stedet, og det ville jeg da bestemt overveje hvis det kan få dig til at føle dig mere tryg, der er ikke noget værre end at gå og være bange især med et lille barn man har ansvaret for.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
I burde skamme jer og skrive sådan nogle ting en aften hvor det tordner og ikke mindst!!! Jeg er alene hjemme.. Arg !!!!!
Men når det er sagt, så hr min søster oplevet mange ting i deres hus, og deres søn så ofte to mennesker med en kuffert og en paraply, de fik en ud og fik hende til at sende dem videre, disse spøgelser.
Føj føj!!!!
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 57 Svar: 250
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
Min kæreste sagde jeg var syg i hovedet da jeg fortalte at vi nok ikke var helt alene her. Men så fik han det at føle på egen krop, og så var jeg ikke så sug i roen alligevel
Snak med den hvis den viser sig igen eller kontakten clairvoyant
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349
Jeg tror også du kommer til at køre det op, fordi du nu i forvejen er skræmt. Det er helt normalt, og så vil hjernen spille dig et puds.
Hvis det kan gøre dig rolig, så få en clairvoyant ud, men jeg tror nu det er spild af moneter. Tror bare du skal vænne dig til det
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
Var så hos en clayvoriant for at komme i kontakt med min farfar hvor han sagde at det var ham der drillede os
Dog var det knap så behageligt dagen efter dagen efter da jeg vågnede op med svien på ryggen kæresten kigger så og ser at jeg midt på ryggen har 5 streger som var der en der havde revet mig og jeg bider mine negle helt ned plus de sad et sted jeg ikke selv ville kunne nå
Fik så et råd af min ven som opsøger spøgelser på kirkegårde og i skove om at jeh bare hårdt og bestemt skulle bede det der var om at forsvinde og finde fred og efter dn dag var der ikke noget
Der sker underlige ting..